Aurupuhasti remont võttis aega lausa pool aastat. Poe vabandus: me ei tea, kes garantii eest vastutab

 (1)
Polti aurupuhasti
Polti aurupuhastiPolti

Nörritav kogemus garantiiremondiga sundis klienti tarbijavaidluste komisjoni pöörduma.

Tarbijavaidluste komisjoni jõudis juhtum, kus klient oli ostnud e-poest nimega niiheaxxl.ee aprillis POLTI Eco Pro 30.0 Vaporetto aurupuhastaja hinnaga 298,03 eurot. Tarbija viis aurupuhastaja juulikuu alguses kaupleja juurde garantiiremonti.

Siis hakkasid aga hädad pihta. Aurupuhastaja kättesaamine venis, nädalatest said kuud ning tarbijale pole toodet siiamaani tagastatud. Klient on korduvalt kaupleja poole pöördunud paludes teatada aurupuhastaja kättesaamisest, kuid asjatult.

Tarbija leidis, et temale on ülemääraselt veninud parandamise ajaga
põhjustatud asjatult ebameeldivusi ja ta soovis lepingust taganeda, mis tähendab aurupuhastaja asendamist teise samasuguse aurupuhastaja vastu või selle võimatuse korral lepingust taganeda ja tagasi saada hinna 298,03 eurot.

Tarbijavaidluste komisjonis selgitas pood, et tõepoolest on remondi peale kulunud oodatust kauem. "Kaupleja väitel ta ei teadnud, kes tema poolt müüdud kauba osas garantii eest vastutab, kuid lõpuks on kaup toimetatud õige isiku kätte," seisab tarbijavaidluste komisjoni kirjelduses. Kaupleja lubas, et garantiivea ilmnemisel ta asendab kauba või tagastab lepingust taganemisel hinna.

Seotud lood:

Tarbijavaidluste komisjoni otsus: tarbija kasuks

Pooled ei vaidle selle üle, et tarbija ostis kauplejalt aurupuhastaja, mille viis 2017.a juulikuus kauplejale parandamiseks. Pooled ei vaidle ka selle üle, et kaupleja viivitas ilma põhjuseta asja parandamisega, seda ei olnud tehtud ka istungi toimumise ajaks.

Komisjon tuvastas, et aurupuhastaja parandamine on ebaõnnestunud. Kaupleja ei ole teatanud, milline asjaolu takistas tal aurupuhastaja asendamist, seega tarbija asendamise nõue on põhjendatud.

Komisjon tuvastas, et kaupleja põhjustas tarbijale ebamugavusi. Kaupleja on müügilepingut oluliselt rikkunud. Tarbija lepingust taganemine on põhjendatud. Pood peab 30 päeva jooksul tarbijale töötava toote tagastama või raha tagasi maksma.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare