Circle K automaat neelas tankija sularaha ega andnud seda tagasi

 (75)

Circle K Balti Jaamas
Foto: Hendrik Osula

Delfi Kasulikuga võttis ühendust Kiili Circle K automaattanklas sularahaga maksnud klient, kes rahast ilma jäi. Sama probleemiga pöörduvad kliendid ka Circle K poole nende Facebooki lehel. Kuna probleem pole harv, on Cirle K teinud eraldi veebikülje, kus rahast ilma jäänud klient saab avalduse esitada.

Miks aga automaat raha mitte tuvastades seda automaadist tagasi välja ei sööda vaid selle "alla neelab", seda küsisisme Circle K-lt.

Kommenteerib Circle K Eesti turundus- ja kommunikatsioojuht Diana Veigel.

Eile hommikul (neljapäeval - toim.) oli tõesti Kiili automaatjaamas juhtum, kus klient sisestas 20 eurose kupüüri ja automaat võttis selle vastu, kuid mingil põhjusel ei tunnistanud seda. Automaatjaama operaatori sõnul juhtub see siis, kui rahatäht on kulunud või kortsus ja raha lugev rullik automaadi sees ei saada seda lugejasse, vaid raha jääb masinasse n-ö kinni.

Automaadid kontrollivad alati sisestatud raha väga täpsete kriteeriumite järgi ja ka vihmast märg kupüür ei pruugi alati sobida. Kõik see on turvalisuse huvides, et vältida võltsitud sularaha sattumist raharinglusse. Raha masin ei tagasta, kuna automaadil ei ole võimalik tuvastada, kas automaadi juures on endiselt seesama isik, kes selle rahatähe sinna sisestas või see klient on juba lahkunud.

Juhtumi järgselt sai automaatjaamade operaator automaatse SMS teavituse. Meie automaatjaamade operaatorid hooldavad paljusid automaatjaamu üle Eesti ja nad sõidavad alati esimesel võimalusel jaama kohale.

Masina lugeja poolt mitte aktsepteeritud rahatäht registreeritakse, kontrollitakse turvakaamerast vajadusel juhtunu üksikasju ning kui klient on andnud meile juhtumist teada, siis kanname raha kliendi pangaarvele. Olenevalt kliendi pangast jõuab raha kliendi arveldusarvele kolme pangapäeva jooksul päevast, kui klient meid juhtunust teavitas.

Saame kinnitada, et eelkirjeldatud juhtum on siiski harva esinev. Automaatjaamade näol on tegemist masinatega ja kui masin tuvastab vea, siis ta ei ole nii nutikas, kui inimene, et suudaks tekkinud ebamugavust kliendi kasuks koheselt lahendada.

Meil on kahju, et selline juhtum aset leidis, kuid kliendi andmed raha tagasi makseks on meieni jõudnud ning raha tagasimakse on menetlusse saadetud.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
172 000€
Tallinn, Korter
455€
Tallinn, Korter
165 000€
Tallinn, Korter
93 900€
Tallinn, Korter
275 000€
Tallinn, Korter
56 000€
Viimsi vald, Korter
90 000€
Tallinn, Korter
161 500€
Tallinn, Korter
229 000€
Rae vald, Majaosa
107 000€
Jõelähtme vald, Korter
Otse omanikult!

12 000€
Türi vald, Maja
690 000€
Tallinn, Maja
2 800€
Tallinn, Maja
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised