K-Rautast 75 euro eest ehituskaupu ostnud pensionär sai preemiaks 20-eurose parkimistrahvi

 (176)
Rautakesko.Kuressaare
Foto: DELFI

Möödunud reedel K-Rauta Tondi kauplust külastanud pensionär unustas autot parkides parkimiskella paigaldada. Ta jõudis poes viibida umbes 20 minutit, mis ajaga tegi kaupmehele arve 75 euro eest. Kauplusest väljudes ilutses tema auto kojamehe vahel 20-eurone parkimistrahv.

"Tallinna Ühisteenuste kontrolör oli minu ostutšeki suhtes tuim nagu kala ja ignoreeris seda. Ma saaksin aru parkimise reguleerimise vajadusest, kui parkla on ülehõivatud, aga see oli keset päeva ja pooltühi (mille tõenduseks tegin ka foto)," pahandas K-Rauta klient.

Klient sooritas enda väitel enda kohta suhteliselt suure ostu ja sai sellele lisaks "preemia 20-eurose parkimistrahvi näol".

Foto: Lugeja pilt K-Rauta parklast

"Näib nii, et Ühisteenused on leidnud omale tõhusa mooduse (K-Rauta poega kokkuleppel muidugi) raha teenimiseks, et oma taskuid ostjate arvelt veelgi täita. Midagi on selles Ühisteenuste ja K-Rauta diilis minu meelest totaalselt valesti ja ostjat solvav – trahvitakse lihtsalt parkimiskella puudumise eest, arvestamata sooritatud ostu ja kauba müügist laekunud tulu. Igatahes mina püüan edaspidi seda kauplust vältida ja kutsun üles ka teisi samuti talitama – kliendisõbralikke ehituspoode on ju Tallinnas veel ja palju, arvestades ka seda, et hinnatase on K-Rautas üks Tallinna kõrgemaid, saaliteenindus aga peaaegu olematu," kirjutas nördinud klient Kasulikule.

Seotud lood:

K-Rauta turundusjuht Leila Niidas ütles selgituseks, et kauplus suhtles kliendiga juba eile ja palus saata täpsema info, et parkimistrahv saaks tühistatud.

"Meil on juhtunu pärast siiralt kahju, aga paraku on põhjustanud kesklinna üha laienev tasulise parkimise ala olukorra, kus kaugemalt linna tööle sõitjad otsivad tasuta parklaid, kust on mugav ühistranspordiga terveks päevaks linna tööle sõita. Erandiks pole ka Tondi K-Rauta kaupluse parkla ja nii juhtuski, et argipäeviti oli just päevasel ajal parkla sedavõrd autosid täis, et ehituskauplust külastavatele kundedele parkimiskohti ei jätkunud. Seetõttu tegime juba aastaid tagasi parkimiskella kasutamise kohustuslikuks ja see lahendas probleemi – kliendid said taas poe juurde autoga ligi," selgitas Niidas parkimiskella vajadust.

Vastavad märgid on Niidase sõnul parklasse sissesõidul üleval, samuti on meeldetuletus kauplusesse sisenemisel.

"Igal mündil kaks poolt ja mõistame, et unustamine on inimlik. Ootame ka ise parkimiskontrolöridelt inimlikkust ja seda, et nad trahvivad just neid inimesi, kes auto kogu päevaks parklasse jätavad ning poodi üldse ei külasta, aga küllap satub tahtmatult sekka ka teistsuguseid juhtumeid. Vabandame kliendi ees ebamugavuse pärast, aga parkimiskorda me muuta ei saa, vastasel juhul ei jätku poe külastajatele parkimiskohti. Küll vaatame veel kord üle märgistuse nähtavuse, et kõigile oleks ühtviisi selge – parkimiseks on tarvis parkimiskella või parkimise registreerimist kaupluse ukse juures asuvas parkimiskioskis," kutsus Niidas inimesi üles mõistvale suhtumisele.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare