Klient vihastas Omniva pakiautomaadi peale, kuna saadetise sai kätte täiesti suvaline inimene

 (100)
Omniva: klient vajutas ekslikult valet nuppu

Pakiautomaadid
PakiautomaadidFoto: Priit Simson

Posti pandud pakk ei läinud teele ja järgmisel päeval korjas selle samast pakiautomaadist ära üldse keegi kolmas inimene. Omniva selgitusel oli aga tegu kliendi enda veaga.

Delfiga ühendust võtnud lugeja sõnul oli olukord järgmine: ta tahtis müüa pükse ning otsustas need ostjale saata Omniva pakiautomaadiga. "Hommikul läksin pakki postitama - sisestasin andmed ja järgisin kõike, mis automaat mulle ette kirjutas," kirjeldab lugeja.

Tema sõnul hakkas aga siis masin tõrkuma. "Pärast maksmist peaks automaat mulle kleepsu andma, et see skänneerida, kuid kleepsu ei tulnud. Elukaaslane toksis masinat korraks õrnalt jalaga ning siis saime ka kleepsu," räägib ta.

Siis küsis masin 90 senti raha juurde. "Ma ei saanud täpselt aru, mille eest, kuid arvasin, et ju siis süsteemi mingi viga ja maksin selle ära," ütles lugeja. "Siis avas automaat mulle järgmise ja suurema kapi, mida mul vaja ei olnudki."

Selle peale võttis klient Omniva klienditeenindusega ühendust, kust öeldi talle, et tema pakki süsteemis polegi ja raha pole ta ka justkui maksnud.

Järgmise päeva õhtul oli aga kummalisel kombel keegi asjasse mitte puutuv inimene saanud samast automaadist kliendi saadetise kätte. "Siis olin ma hämmingus. Jumal tänatud, et paki sai aus inimene ja kirjutas mulle kohe," ütles paki postitanud klient.

Seotud lood:

Klient aga ei jäänud Omnivaga absoluutselt rahule. "Asi ei ole rahas, vaid põhimõttes! Tore, et paki sai aus inimene, aga kui oleks olnud keegi halb ning oleks paki endale võtnud?" küsib ta. "Omnivat ei kasuta mitte kunagi enam ja samuti ei soovita ka mitte kellelgi teisel seda kasutada!"

Omniva pressiesindaja Mattias Kaivi sõnul vaatasid nad salvestusest järgi ning selgus, et paraku tegi klient ise paki saatmisel vea. "Pärast paki asetamist õigesse kappi, kuvas pakiautomaat ekraanil valiku “Kinnita” või “Ava suurem kapp”, viimane juhuks kui saadetis ei mahu valitud suuruses kappi ära," ütles ta. "Selle asemel, et vajutada “Kinnita”, vajutas klient ekslikult nuppu “Ava suurem kapp”."

Seetõttu küsiski automaat kliendilt raha juurde, kuna suurema paki saatmine maksab rohkem ja avas seejärel suurema kapi.

Kaiv ütles, et naine jättis oma paki aga esimesse kappi, mis hiljem avanes järgmisele kliendile, sest automaat luges selle tühjaks olevat, sest klient ise kinnitas, et soovib suuremat kappi ning isegi tasus selle eest.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised