Kuidas osta kasutatud auto nii, et ei satuks vana takso otsa?

 (43)

Taksoanarhia sadama A-terminali juures
Foto: Andres Putting

Kasutatud autode maailmas kohtabki enamasti kaht tüüpi müüjaid: neid, kes ehitavad äri üles aususele ja pikaajalisele kliendisuhtele ning neid, keda huvitab kiire kasu.

"Eks inimesed teavad ise ka, kus asuvad sellised nn autoaiad, mis pole seotud ühegi automargi ametliku esindusega – arusaadavalt ei muretseta seal, mis mulje mingi automark ostjale jätab,“ ütleb 15 aastat Amservi kasutatud autode müügiesinduses töötanud Raivo Rumberg, lisades, et üldjuhul ei ole sellised ostu-müügiplatsid ka Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu liikmed ning seda on ostjal lihtne kontrollida, kirjutab Õhtuleht.

Usaldus müüja vastu on Rumbergi sõnul üks tähtsamaid kriteeriume: näiteks eelmisel kuul pöördus margiesindusse klient, kellele oli silma jäänud kaks Toyota Priust, mida eraisikud müüsid.

Klient soovis teada, mida näitab autode ajalugu ning einduses vaadati järele ja tuli välja, et tegu on Prantsusmaa taksodega. "Kuulutuste järgi olid läbisõidud 125 000 ja 189 000 kilomeetrit, kuid juba kaks aastat tagasi, kui autodele tehti viimati garantiilist hooldust, olid läbisõidud üle 300 000 kilomeetri," räägib Rumberg, et kahtlastest kohtadest autode ostmine ongi suurema riskiga.

Refereeritud artikli täisteksti loe Õhtulehest.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
hint.mobile.error_no_name
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised