LUGEJA FOTO: Lasnamäe McDonald's müüs kliendile hammustatud burgeri. Klient: tunnen end alandatu ja mõnitatuna!

 (151)

LUGEJA FOTO: Lasnamäe McDonald's müüs kliendile hammustatud burgeri. Klient: tunnen end alandatu ja mõnitatuna!
Lasnamäe McDonald'sis serveeritud burger koos serveerijapoolse "garneeringuga".Foto: Lugeja pilt

Lasnamäe McDonald'sist ostetud burger jõudis kliendini tavapärasest ebatavalisel kujul: sellest oli enne pakendamist tükk välja hammustatud. Laupäeval aset leidnud sündmust kommenteerib McDonald's

"Lasnamäe McDonaldsi burgerirestoranist väljastati laupäeval drive-in kioski kaudu selline burger. Paistab, et vautšeri lunastamine burgeri ostmise asemel oli nii suur pettumus koha töötajatele," avaldas Delfi toimetusele foto saatnud klient, kes tunneb end sellisest teeninduskogemusest alandatuna.

"Kuidas saab McDonald's endale midagi sellist lubada – tegu on veel mu kodukoha burgerirestoraniga, kus ma pere ja kahe lapsega pidevalt käin – seetõttu pettumus veel suurem," lisab klient, kes kasutas laupäeval Lasnamäe McDonald'sis vautšerit, mille sai kampaania "90 sekundit" raames (kampaanias osalejatel esitada tellimus ning pärast maksmist panna tööle stopper. Kui tellimuse täitmisega läheb aega kauem kui 90 sekundit, antakse kliendile vautšer, millega saab järgmine kord tasuta Big Mac'i burgeri).

Lasnamäe McDonald's. Foto: Kuvatõmmis
Seotud lood:

Kliendi sõnul olla vahetuse vanem vabandanud ja pakkunud kompensatsiooniks ühe keskmise eine vautšerit. "Keeldusin sellest, sest mind ei huvita tasuta toit, eriti kui sellega üritatakse mu suud kinni panna," lisas klient.

Kui klient olla vahetuse vanemale öelnud, et tegemist on mõnitusega ja et see oli alandav, argumenteeriti sellega, et burgeri hammustuse hetke pole võimalik tagasiulatuvalt tõestada, sest köögis puuduvad kaamerad.

"Minuga käituti kui kerjusega, kes tahtis burgerit. Nõudsin vahetuse vanemalt, et saaksin kellegi teise vastutavaga rääkida, mille peale paluti mul saata meil oma kaebusega," laiutab klient käsi.

Baltikumi tegevdirektori Vladimir Janevski edastusel on McDonald'sil siiralt kahju, et ühel restorani külastajatest oli nii ebameeldiv kogemus.

"Tegu on esimese taolise juhtumiga enam kui 20 tegevusaasta jooksul ning see on väga ebameeldiv üllatus kogu meie meeskonnale, kes on 100 protsenti pühendunud sellele, et kõiki meie külastajaid koheldaks ülima lugupidamisega," avaldas Janevski kahetsust.

"Oleme läbi viinud uurimise veendumaks, et toitu valmistades lähtuti kõikidest protseduurireeglitest ja standarditest ning jätkame intervjuude läbiviimist kõigi juhtumi ajal töötanud meeskonnaliikmetega. Hoiame ühendust kõnealuse külastajaga ning teavitame teda uurimise tulemustest, lepime kokku järgmistes sammudes ning teeme tulevikus kõik meist oleneva, et taastada usaldus oma külastaja silmis," lisas Janevski.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised