Maksis mitte millegi eest: haagise rentinud mehel tuli Bauhofis kampaaniapakkumisest suu puhtaks pühkida

 (131)

Maksis mitte millegi eest: haagise rentinud mehel tuli Bauhofis kampaaniapakkumisest suu puhtaks pühkida
Foto: Bauhof

Bauhofist kampaaniapakkumisega ostetud dušikabiin jäi kättesaamatuks - Laagrisse kaubale järele sõitnud mehel tuli koha peal nõutult käsi laiutada, sest poes oli kaup lihtsalt otsa saanud.

Märtsi viimasel kolmapäeval Laagri Bauhofis juba väljaostetud dušinurgale järele sõitnud mees jäi poes pika ninaga. Mees oli kauba eest ülekandega maksnud juba 3. märtsil, misjärel saatis ta poele ka e-maili teel maksekorralduse kinnituse.

„Sõitsin selleks enda kodust, mis asub Mustamäel, ekstra Viimsisse oma isale järele, et ta abistaks mind selle peale- ja mahalaadimisel. Edasi suundusime Harkujärve Olerexi tanklasse, kust rentisin järelhaagise dušikabiini transpordiks, mille eest maksin kohapeal 9 eurot ja 90 senti. Seejärel suundusime Laagri kaupluse suunas," jutustas mees, et dušikabiinile kokkulepitud päeval järele sõites tuli teha ka hulk ettevalmistusi, milleks kulus nii aega kui ka raha.

Kohale jõudes suundus mees infoleti teenindaja poole. Ta tutvustas ennast ja ütles, et tuli dušikabiinile järele. Teenindaja sooritas mõned telefonikõned ning uuris seejärel, et kas klient juba pole dušikabiinil järel käinud.

„Seepeale ei osanud ma öelda muud, kui et „muidugi mitte". Olin ju ekstra järelhaagisega kohale tulnud," märkis mees, keda teenindaja esialgu väidetavalt ei uskunud. Temale olla jäetud teade nagu see oleks juba üle antud.

Seotud lood:

Kui mees selgitas, et pood ise talle meili teel teada andis, et kaup on kohal ja sellele võib järele tulla, märkis müüja, et midagi on süsteemis valesti.

Kui infotöötaja lõpuks laotöötajaga kontakti sai, teatas ta kliendile, et dušikabiini ei saagi üle anda, sest seda lihtsalt pole. Kaupluses olla olemas üks teine dušikabiin, aga seda kliendile pood ei olevat anda saanud.

„Uurisin siis, et millise dušikabiiniga on tegu, et võib-olla võtan siis hoopis selle, mis olemas on, kuna juba kaugelt sai kohale tuldud. Sellest aga keelduti ja öeldi, et nemad ei anna mulle dušikabiini ja asenduseks samuti ei saa midagi anda," laiutas mees käsi.

„Tulingi pettunult ja tühjade kätega Bauhofi kauplusest välja ja viisin järelhaagise tagasi Olerexi, viisin isa koju ja alles siis sain ise nördinult koju sõita," oli mees kogu asjaajamises äärmiselt pettunud.

Bauhofi turundusdirektor Evelin Pae avaldas kahetsust, et selline olukord tekkis.

„Tellitud toode jõudis Laagri kaupluse lattu mittekompleksena ja seetõttu ei saanud me seda kliendile väljastada. Kahjuks jõudis meie infotöötaja võtta kliendiga ühendust enne kui kinnitati toote sobivus üleandmiseks," kommenteeris Pae.

Ta lisas, et Bauhof on protsessiveast informeerinud majasiseseid osapooli, et vältida edaspidi selliseid olukordi, mis kliendile ebamugavust ja lisategevusi tekitavad.

Kuna viga oli Bauhofi poolne, siis lubas pood maksta toote eest raha tagasi, samuti kompenseerida kliendile tekkinud lisakulutused haagise rendi ja kütusekulu näol kuludokumentide alusel.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised