Miks ei oodanud Nordica ära 27 inimest, kes lennukist eelmise lennu hilinemise tõttu maha jäid?

 (67)
Lennukid lennuväljal
Lennukid lennuväljalFoto: Andres Putting

Pühapäeva õhtul Varssavist Tallinnasse suundunud lennukilt jäi maha 27 inimest. Nii mõnigi neist seetõttu, et eelmine lend hilines. Nordica pressiesindaja sõnul pole hilinevate reisijate äraootamine niisama lihtne.

Õhtulehe andmetel alustasid paljud Tallinnasse suundunud lennult mahajäänud reisijad oma teekonda Portugali pealinnast Lissabonist. Õigeaegse ümberistumise Poola pealinnas Varssavis rikkus ära aga Lissabonist tulnud lennuki tunniajaline hilinemine.

Nordica pressiesindaja Toomas Uibo kinnitab, et kui reisijate hilinemine on väike, oodatakse nad ära, küll aga on ootamisel oma piirid. "See ei ole nii lihtne, et hoida lennukit tund aega lihtsalt kinni," ütleb Uibo, et õhusõidukit ootavad juba järgmised lennud ning otsus väljuda hiljem võib mõjutada edaspidi sadu inimesi.

Lennust mahajäänute kulude kompensatsioonide eest peavad vastutama ettevõtted, kes hilinemise põhjustasid: Lissabonist Tallinnasse suundunud reisijatega tegeleb Uibo sõnul Varssavisse suundunud lendu korraldanud LOT.

Refereeritud artikli täisteksti loe Õhtulehest.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare