Miks on K-Rauta e-poe hinnad soodsamad? Klienditeenindaja: minge teise poodi, kui ei meeldi

 (151)

K-RAUTA
Foto: VÄINO SILM

K-Rautat külastanud klient kirjutas toimetusele ebameeldivast klienditeenindusest, mis sai alguse kliendi küsimusest, miks e-poes on odavamad hinnad kui füüsilises K-Rauta poes ning miks e-poest ostes asju füüsilisest poest kätte ei anta.

„Oli soov osta väikese puidu töötoa tarvis elektriseadmeid,“ kirjutas toimetusele Toomas. „Kuna oma kodumaja ehituseks vajalikud tööriistad ja materjalid olen seni hankinud K-Rauta Rakvere poest ja nende tööga igati rahul siis viibides Tallinnas astusin sisse K-Rauta Tondi kauplusesse. Olin varem soovitud seadmed nutitelefonis netipoes välja valinud, aga veel mitte maksnud, sest tahtsin neid enne ostu riiulites uurida.“

Suureks üllatuseks avastas Toomas, et netipoe hinnad on soodsamad kui kaup füüsilise poe riiulites. „Kell veidi enne 16, oli neljapäeval. Rahvast poes just palju ei olnud. Küsisin ühe noorukese müüa käest, et kas ta võiks mulle tööriistu tutvustada. Ta osutas vanemale prouale riiulite vahel, kes tegeles just kliendiga. Ootasin vaikselt aega, millal klienditeenindaja saaks minuga suhelda. Enne mind küsis keegi mees midagi veel kruvide kohta, vastust ma ei kuulnud, aga kliendi kommentaar oli, et siis on kehv valik.“

„Müüja vastas, et ei maksa siis siia poodi tulla. Kui jõudis kord minuni, näitasin esimest tööriista, mida oleksin soovinud osta. See oli lint- ja ketaslihvpink. Riiulis hinnasilt 115 ja e-poes 97,75 eurot. Küsimusele, et kui ma siin riiulitest kaubad välja valin ja kohe e-poes maksan, kas pood väljastab laost kaubad, vastas teenindaja, et netipood pole tema asi ja mingu ma hoopis netipoodi, mitte ärgu ma tulgu siia. Küsisin, et K-Rauta e-pood on ju ometigi K-Rauta. Müüja vastas, et see on loll jutt ja üldse pole tema kohustatud riiulite vahel kliente teenindama. Lisas veel, et hetkel palju müüjaid pole tööl ja tal juba klientidest kõrini.“

Seotud lood:

Toomas uuris klienditeenindajalt tema nime, mida proua ei soovinud avaldada. Küll aga ütles ta, et mingu klient kaebama, kui vaid tahab. Temal olla ükskõik, mida temast arvatakse ja üldse tema poolest pole „siia poodi vaja klientidel tulla“. Ja kuna palgad ka nii väikesed, siis ei saagi midagi rohkem nõuda ja mingu ma minema, heietanud klienditeenindaja.

Loe veel

„Kuna lubasin tema käitumisest juhtkonnale teada anda, siis lõpuks otsis ta mu esimesena näidatud masina riiulite alt üles ja ütles, et tegelikult on hetkel poes soodustus ja uus leti hind 92 eurot, aga temal polevat aega uusi hinnasilte välja panna,“ kirjeldas Toomas kirevaks kiskunud situatsiooni.

Toomasel tekkis aga küsimus, et kas K-Rauta hakkab pankrotti minema. „Ainult tõsiste sisemiste pingete korral võib olla selline minnalaskmine. Kuidas saab olla müügisaalis inimene, kes otseselt kahjustab firma mainet? Kuna tema jutust jäi mulje, et ta on müüjate vähesuse tõttu oma mingist muust mugavast kohast saali kupatatud, siis ta vihkas kogu süsteemi.“

Vastab K-Rauta Tondi kaupluse juhataja.

Vabandame siiralt kliendi ees, kes K-Rauta Tondi kaupluses ebameeldiva teeninduse osaliseks sai. Kohtusime tol päeval kaupluses tööl olnud teenindajaga kohe, kui intsidendist kuulsime ning rääkisime temaga üle meie ettevõttes kehtivad teenindusstandardid. Teenindaja tunneb kahetsust ning vabandab oma käitumise pärast. K-Rauta jaoks on iga klient oluline ning me teeme omalt poolt kõik, et inimestel oleks hea meie kaupluste laiast sortimendist endale sobilik kaup valida ning kindlasti julgustame küsimuste korral meie teenindajate poole pöörduma.

Kas kinnitad bussis turvavöö?
Auhinnaks on kardisõidu pakett 5-le LaitseRallyPargis. Tallinnast sõidutab Laitsesse
edasi-tagasi Go Bus. Auhind kehtib kasutamiseks kuni 31.08.


Tänud vastamast ja head loosiõnne!
Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare