Mitu kuud remonti ja ei mingit tulemust: klient avastas lõpuks ise, et kodumaine e-pood müüs talle Itaalia turule mõeldud telefoni

 (48)
Telefon
TelefonFoto: Hendrik Osula

Kolm kuud kestnud saaga kulutas närve ja raha, kuid lõpuks selgus, et toode polnud Eestis kasutamiseks ega töötamiseks mõeldudki.

"Ostsin lapsele 1. novembril sünnipäevaks Kaup24.ee poest LG mobiiltelefoni," alustab Pille juhtunu kirjeldamist. "Saime telefoni kätte, kuid helistamiseks seda kasutada ei saanud, kuna telefon ei leidnud levi."

Esialgu arvas Pille, et viga on SIM-kaardis, mispeale pöördus ta Tele2 esindusse. Sealt aga öeldi, et kaart on korras ja probleem on siiski telefonis.

Selle peale pöördus Pille Kaup24 poole. "Sealt aga keelduti telefoni vahetamast ja raha tagasi andmast ning öeldi, et pöörduksin garantiiremonti," ütles ta. Novembri keskpaiku viiski ta selle garantiisse.

Tagasi sai ta telefoni täpselt kuu aega hiljem, kuid telefon oli endiselt vigane. "Lasin Tele2-l uue SIM-kaardi teha. Kaart töötas, aga mitte selles telefonis," räägib Pille.

Kolm päeva hiljem viis Pille telefoni uuesti garantiiremonti. "Küsimise peale, et kas nad eelmine kord kontrollisid ka, et kas telefon üldse peale remonti töötab, väideti, et remondi teostaja oli telefoni proovinud Elisa kaardiga ja Tele2 kaart ei pruugigi telefonis toimida," imestab Pille.

Pille sai uuesti telefoni kätte 4. jaanuaril ja jälle kordus sama lugu - telefon oli endiselt vigane. "Käisin veel korra Tele2 esinduses SIM-kaarti kontrollimas. Toimis, prooviti isegi teises telefonis."

Seotud lood:

"Helistasin LG klienditoele. Kuigi remondi käigus oldi telefoni IMEI koodi korduvalt vahetatud, sain sealt algse IMEI koodi järgi teada, et antud telefon oli mõeldud ja toodetud Itaalia turule. Ilmselt see on ka tõeline põhjus miks telefon ei saa Eestis levi leida."

Pille on kogu juhtunust nördinud. "Kas Kaup24 teadis, et tegu on mõeldud Itaalia turule mõeldud telefoniga? Kas tegu on teadliku teguviisiga?" küsib ta. "Olen saanud lapsele telefoni, mida pole kordagi helistamiseks kasutada saanud - laps on õnnetu ja ise olen õnnetu."

"Olen raisanud oma aega ja raha, et käia Tallinnasse telefoni remonti viimas ja toomas. Ma ei ela Tallinnas. Närvikulust ei hakka üldse rääkimagi. Ühesõnaga, soodushinnaga telefon on läinud kallimaks maksma kui mõni teine parem täishinnaga telefon."

Kaup24 turundusjuhi Rauno Kristjani sõnul kahetseb pood juhtunut. "Vabandame veel kord kliendi ees. Tänu kliendi kaebusele ilmnes, et tootja tarnitud uued tooted ei vasta kvaliteedinõuetele ning need on praeguseks eemaldatud Kaup24 veebipoest," ütles ta.

"Tänu kliendi tagasisidele karmistas Kaup24 enda tootevaliku ja toodete kvaliteedikontrolli protseduure, et edaspidi selliseid ebameeldivaid kogemusi vältida. Palusime toote soetanud kliendil ost tagastada, toode läbib kontrolli vastavalt e-poe kvaliteedistandarditele, misjärel saame tagastada kliendile kogu ostusumma," kinnitas Kristjan.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare