Nördinud Telia klient: Telia koorib Hiiumaa kliente! Äikesega läbipõlenud ruuterid makstakse mõnedel kinni, teistel mitte

 (42)
Küberkaitse Kompetentsikeskus
Foto: Ilmar Saabas

Hiiumaal elav Telia klient pahandab, et äikesega läbi läinud ruuterid tuleb mõnel juhul ise kinni maksta, mõnel juhul mitte.

Lugeja kirjutas: "Hiiumaal koorib Telia oma kliente! Äikesekatastroofi järel, mis toimus esmaspäeval 16. aprilli hommikul Kärdlas, põlesid rohkem kui 100 elumajas läbi Telia ruuterid (ja palju muud tehnikat). Aga point on selles, et osadelt klientidelt Telia ei nõua mingit ruuteri väljamaksmist vaid vahetab selle välja tasuta. Samas teised peavad välja maksma ruuteri ja veel tehniku kojutulemise ka."

Kommenteerib Telia meediasuhete juht Raigo Neudorf.

Ülepingest kahjustatud seadmetele paraku tootjagarantii ei kehti. Seega kui äikese tõttu kodused seadmed kahjustada saavad, tuleb kliendil ise kas seadme remondikulud katta või uus seade muretseda. Selliste juhtumite puhul kehtivad kõigile eraklientidele täpselt ühesugused tingimused. Sarnaste juhtumite vältimiseks on alati hea meelde tuletada asjakohased soovitused.

Veidi erinevad tingimused kehtivad ärikliendile, kellel on võimalik näiteks äikeserikkega üüriruuter uue vastu vahetada. Samas on ka ärikliendi ruuteri igakuine üür kallim kui erakliendi oma: 5,90€ +km vs erakliendi ruuteri puhul 2,99€.

Tehniku visiiti kliendi juurde käsitletakse samadel alustel kui mistahes kliendi liiniossa jäävat riket ja siin mingeid erisusi hinna osas ei ole.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare