Nördinud toidutellija: millal hakkab Telli Toit oma röögatu kulleritasu eest toitu soojalt kohale toimetama?

 (119)

Nördinud toidutellija: millal hakkab Telli Toit oma röögatu kulleritasu eest toitu soojalt kohale toimetama?
Foto: Telli Toit OÜ

Toimetuse poole pöördus TelliToit OÜ-s pettunud klient, kes tellis kodulähedasest toidukohast sušit, mis jõudis temani võrdlemisi pika aja pärast.

"Üleeile sai mul lõplikult kõrini sellisest teenusepakkujast nagu TelliToit OÜ. Minu kannatus katkes ja otsustasin nüüd asja suure kella külge panna," alustas klient oma pöördumist.

"Kui antud firma oma tööd alustas, siis oli kõik väga tore. Toit jõudis alati kiiresti kohale, oli soe ja maitsev. Mingi aja pärast aga asi muutus. Ilmselt avastati, et väga kaval on ühe sõiduga teenindada mitu klienti – korraga võetakse nüüd toit peale reeglina kahest või kolmest toidukohast ning siis viiakse klientidele laiali," kirjutas klient.

"See tähendab aga enamajaolt asjaolu, et mõnes toidukohas ootab kuller päris kaua aega, millal toidu kätte saab ja klient, kelle toit võeti peale esimesena, võib olla üsna kindel, et ta saab maha jahtunud roa. Asja teeb irooniliseks see, et vaatamata mitme kliendi korraga teenindamisele peab iga klient maksma ikkagi transpordi eest täishinna," kirjeldab klient TelliToit OÜ tööd.

"Minuga on seda korduvalt juhtunud, et toit jõuab minuni kohutavalt pika ooteajaga ja on saabudes täiesti maha jahtunud. Mõne roa saab ise kodus uuesti üles soojendada, aga enamik roogasid on sellised, mida enam soojendada ei anna ja raisus on nii toit, raha kui ka hea tuju," seletab klient.

Seotud lood:

"20. aprillil tellisin toidukohast sooja suši. Toidukoha ja minu kodu vahemaa on Delfi kaardi järgi 1,27 kilomeetrit ja selle maa läbimiseks kulub autoga aega kaks minutit. Olgu, arvestame sinna sisse ka fooride taga ootamise ja trepist üles tulemise, seega maksimaalselt neli minutit. Minu toit võeti toidukohast peale ja pärast seda seisis kullerauto mingis täiesti ebaloomulikus kohas umbes 15 minutit, siis liikus natuke ja jõudis minuni sel hetkel, kui minu toit oli autos olnud üle 20 minuti," jutustab lugeja.

Minu toit võeti toidukohast peale ja pärast seda seisis kullerauto mingis täiesti ebaloomulikus kohas umbes 15 minutit!
Klient

"Kirjutasin oma murest TelliToidu Facebooki lehele. Täiesti mõttetu on püüda firmaga midagi arutada, sest iga kord, kui nende poole pöördun, püüavad nad kõigepealt jätta õhku võimaluse, et toidu maha jahtumises on süüdi toidukoht ja seejärel otsivad mingi rumala vabanduse, et mitte ise asja eest vastutada," lisab pettunud klient.

"Selge on see, et termokastid ei hoia 30 minutit toitu soojana, nagu firma väidab. Kui inimesed pidevalt kaebavad, võiks firma ometi aru saada, et probleem on neis ja mitte jätta klienti lolliks ning pidada teda valetajaks," on klient nördinud.

Lugeja pöördumist kommenteerib Telli Toit OÜ Tartu ja Pärnu piirkonna teeninduse juht Lilio Talivere.

Kõnealune tellimus sai süsteemis kinnitatud 20. aprillil kell 10.47, toidu valmimise ajaks fikseeriti 11.17 ja kliendini jõudis toit 11.39. Võttes arvesse vahemaid ja logistikat on umbes 15–25 minutit Tartus tellimuse kohale viimisel tavapärane aeg.

Operatiivne ja läbipaistev teenus, mis tänu hästi kavandatud logistikale võimaldab pakkuda kliendile mugavat toidu kojuvedu mõistlikku hinnaga, on meie äri alustala. Kliendi eest me midagi ei varja ja meie kasutajaliides kuvab info, kui veo puhul transporditakse mitut tellimust ning samuti on võimalik jälgida kulleri sõidutrajektoori reaalajas kaardil.

Mõistagi võtab kuller peale ja viib kohale mitu tellimust korraga, optimeerides sedasi kulusid ja võimaldades meil pakkuda toidu kohale toimetamist Tartu piires taskukohase hinnaga 4,50 eurot.

Toidu toimetame uksest ukseni alati kvaliteetsetes termokastides ja vaid Tellitoit.ee ametiautoga, mis on vastavalt teenuse eripärale ümber ehitatud, et transpordi käigus ei saaks toit kannatada ning temperatuur oleks hoitud võimalikult hästi.

Suhtlesime antud kliendiga põhjalikult juba 20. aprillil, vastates kirjadele operatiivselt. Kuivõrd peale mitmeid vahetatud kirju oli selge, et meil ei õnnestu leida ühist keelt, siis vaatamata sellele, et teenuses ei tuvastatud meie ega restorani poolseid kõrvalekaldeid, leppisime 21.aprillil kokku, et kompenseerime teenuse kogu summa ulatuses, tagastades kliendile 10 eurot ja 50 senti.

Klientide rahulolu ja teenuse kvaliteet on meie jaoks äärmiselt oluline. Kõik Tellitoit.ee kullerid läbivad põhjaliku koolituse ja samuti püüame teenust võimaluste piires pidevalt kiiremaks muuta ja arendada.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
hint.mobile.error_no_name
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised