Novatoursiga Kreekas käinud paar väidab, et reisifirma ignoreeris neid. Novatours: kohapealne teenindus oli siiski olemas

 (70)

Kreeka, Tasos
Foto: Polina Novikova

Paar, kes Kreetal käis, ei näinud kordagi Novatoursi esindajaid, kelle kaudu reis ostetud sai.

Arvi, kes koos oma abikaasa Silviga oktoobri teisel nädalal puhkusereisil Kreekas käis, on nördinud, et pakettreisi müünud Novatours puhkusesihtkohas nendega kordagi ei kohtunud.

Kreekasse maanduti hilisõhtul. Kohale saabudes tervitas Novatoursi reisi ostnud puhkajaid Tez Touri esindaja. Reisijatele öeldi, et Novatoursi esindaja ei saa oma kliente vastu võtma tulla, kuna giid pidi olema hõivatud muu tööga. Bussijuht viis reisijad küll hotellidesse, kuid ka järgmistel päevadel ei saanud reisijad reisikorraldajaga ühendust.

Bussis, mis inimesed hotellidesse laiali vedas, tekkis nii mõneski puhkajas segadus. "Sõitsime bussis nagu tummad läbi linnade-külade, kusjuures uue hotelli juurde jõudes kuulsime bussijuhilt väga vaevaliselt ja väga võõrkeelse jutuna, kuhu hotelli me oleme saabunud. Samas paljud inimesed (eriti vanemad inimesed) ei saanud üldse aru, mis toimub või kus nad peavad maha minema," kirjutas Arvi.

Igasugune kohapealne teenindus puudus

Arvi sõnul on see tema reisimise perioodi jooksul esimene kord 15 aasta jooksul, kui sattus olukorda, kus puudus igasugune sihtkohas reisifirmapoolne teenindus.

Arvi ütles Delfile, et probleem polnud niivõrd saabumises ja lahkumises, aga ka selles, et levinud infotunde, mida pakettreisiga puhkajatele pakutakse, ei toimunud. Kohapealset eestikeelset teenindust lihtsalt polnud.

Nagu saabudes, kordus segadus ka lahkudes. Kõigil reisijatel puudus Arvi sõnul info selle kohta, millisesse lennule registreerimise lauda tuleb minna. "Olime teadmatusest sunnitud seisma kolm väga pikka järjekorda, et jõuda oma lennuväravani. Tulime ekstra varem kohale, et rahulikult lendu oodata. Selle asemel tuli kulutada aeg järjekordades seismisele. Teised vanemad inimesed olid samuti hämmingus ja otsisid tuge meilt," kurdab Arvi.

Reisija küsib, et kuidas on võimalik lasta sellisel olukorral tekkida. "Seda kõike selliselt siiani tõsiseltvõetavalt reisifirmalt nagu Novatours. Ja terve meie grupi inimestega?" küsib Arvi, kes on Novatoursiga vägikaigast vedanud reisi lõpust saadik tänase päevani. "Mingisugust tõsiseltvõetavat selgitust ma neilt kuulnud pole."

Klientide väiteid kommenteerib Novatoursi turundus- ja kommunikatsioonijuht Olev Riisberg.

Klientide väide, et Kreetal puudus igasugune teenindus ei vasta tõele. Samuti ei vasta tõele, et saabumisel ega lahkumisel ei olnud lennujaamas Novatoursi esindajat.

Tavapäraselt on sihtkoha lennujaamas tervitamas kliente mitu Novatoursi reisiesindajat. Üks, kes tervitab reisijaid kohe lennujaama väljapääsu juures ja suunab kliendid registreerimispunkti, kus teine reisiesindaja annab klientidele kätte infolehed ning suunab õigesse transfeeri bussi.

7. oktoobri lennul oli klientidel vastas üks Novatoursi reisiesindaja. Teine saarel viibiv reisiesindaja oli tööga hõivatud saare teises osas. Kuna sama lennuga saabusid ka teise reisifirma kliendid, kelle esindaja oli väljapääsule lähemal, võis esmamulje olla klientide mõneti ebamugav või ehk isegi ekslik.

Lennujaamas viibinud Novatours esindaja võttis kliendid vastu registreerimispunktis, kuna ilma registreerimata kliendid bussidesse ei pääse. Samuti jaotas esindaja klientidele vajalikud infolehed, kus kirjas kõik esmatähtis info, sealhulgas ka esindajate telefoni numbrid ning infotunni ajad.

Kõik kliendid jõudsid õigetesse bussidesse ning oma hotellidesse. Novatours on hoolitsenud selle eest, et alati oleks esindaja reisijatel lennujaamas vastas, et suunata nad õigesse bussi ning edastada vajalikud infolehed. Ühtegi sihtkohta saabunud reisijat lennujaamas teadmatusesse ei jäeta. Vajadusel ulatavad abikäe ka meie partnerfirma esindajad.

Mõlemad reisiesindajad tegid klientidele hotellides ka infotunnid. Lisaks on pea kõikides Kreeta hotellides Novatoursi infokaustad, kus kirjas lühike Kreeka ja Kreeta ajalugu, saare tutvustus, ekskursioonide võimalused ning tagasilennu väljasõiduajad.

Novatoursi esindaja oli Heraklioni lennujaamas klientidele abiks ka 14nda oktoobril. Võimalik, et kliendid olid selleks ajaks, kui Novatoursi esindaja hilisema bussiga lennujaama jõudis, juba suundunud check-in’i ning seetõttu ei õnnestunud neil esindajat ka lennujaamas kohata.

Novatours ei saa kahjuks garanteerida, et kõikidel reisijatel õnnestub esindajaga lennujaamas kohtuda või reisisaatjaga ühes ja samas bussis sõita lennujaamast hotelli ja tagasi. Meil on kohustus tagada oma esindaja kohalolek lennujaamas nii reisijate saabumisel kui lahkumisel. Antud juhul on Novatours selle kohustuse täitnud.

Iga klient on Novatoursi jaoks oluline ja oleme neile tänulikud igasuguse tagasiside eest. Anname endast parima, et kõik kliendid saaksid oma reisiküsimustele ja -pretensioonidele vastuse võimalikult kiiresti. Antud juhul ettevõtte-poolne vastus tõesti viibis ja vabandame veelkord kõikide klientide ees, kes on pidanud vastuseid liigselt ootama.

Novatours avaldab kahetsust, et klientidel esines tõrkeid lennujaamas. Igas lennujaamas on olemas info selle kohta, millal ja millistest väravatest lennud väljuvad. Samuti on check-in’id tähistatud vastavate lennufirmade sümboolikaga. Reisifirma esindajad ei pääse värava juurde, kuna selleks on vajalik lennupileti olemasolu ning turvakontrolli läbimine. Kuurortlinnade lennujaamades võib esineda pikki järjekordi ning tegemist ei ole asjaoluga, mida Novatours saaks kuidagi mõjutada. Väravani jõudmiseks peab iga reisija esitama ise oma dokumendi ning läbima turvakontrolli.

Novatours teeb kõik endast oleneva, et kliendid tunneksid end turvaliselt, mugavalt ning nende puhkusepäevad oleksid murepilvedest vabad. Kuna reisijate mahud kasvavad kiiresti, oleme otsimas hetkel täiendavat tööjõudu nii kontori poolele, kui sihtkohtadesse.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
72 000€
Tallinn, Korter
Otse omanikult!
155 000€
Tallinn, Korter
90 000€
Tallinn, Korter
134 900€
Tallinn, Korter
70 000€
Tallinn, Korter
107 000€
Jõelähtme vald, Korter
Otse omanikult!
126 500€
Tallinn, Korter
Otse omanikult!
102 900€
Tallinn, Korter
120 000€
Tallinn, Korter
180 000€
Tallinn, Korter

119 900€
Saue vald, Korter
76 000€
Tallinn, Korter
174 900€
Saue vald, Majaosa
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised