Olerexist ostetud suhkur muutus kassas järsku kallimaks. Klient nõudis teenindajalt letihinnaga müümist, kuid sai ikkagi vastu näppe

 (66)
Narva maantee ärid
OlerexFoto: Ilmar Saabas

Olerexi tanklat külastanud mees ei saanud toodet selle hinnaga, mis hinnasildil kirjas.

"Olerexis Peterburi teel müüdi suhkurt 1.70, kuigi letis oli hind 1,30. Müüa ütles, et nemad ei saa midagi teha, öösel muudeti hinnad ära. Ütlesin, et te peate selle hinnaga müüma, mis letis on. Müüja vastas, et me ei saa müüa, kui tahate ostke selle hinnaga, aga me ei saa midagi teha enne, kui juhataja tööle tuleb," kirjeldas olukorda Robert.

Olerexi turundusjuhi Leitti Mändmetsa sõnul oli tegu mitme halva asja kokkulangemisega. "Märtsis muutus suhkruhind kõikides meie kassasüsteemides. Konkreetse juhtumi puhul oli tegemist inimliku veaga ja hinnasilt riiulil oli jäänud vahetamata. Kahjuks ei saa teenindaja ise muuta kassasüsteemis olevat hinda ja seetõttu ei saanud ka kliendile müüa vana hinnaga toodet," põhjendas ta.

"Vabandame kliendi ees ja loodame, et edaspidi suudame selliseid apsakaid vältida," ütles Mändmets.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare