Pooleaastane jant Elisaga päädis kliendi jaoks näruse kompensatsiooniga. Klient marus: mittetöötava teenuse eest peaks saama kogu raha tagasi

 (78)
Esimese rahvusvaheline 5G kõne
Esimese rahvusvaheline 5G kõneFoto: Madis Veltman

Elisa klienti on kimbutanud juba 6 kuud leviprobleemid, mida operaator lahendada ei suuda. Väidetavalt lähevad öösel mastid säästurežiimi, mida klient peab eriti pentsikuks vabanduseks.

Delfi Kasuliku lugeja Keidy sõnul ei suuda Elisa 6 kuud kestnud leviprobleemile lahendust leida. "Helistades Elisasse ja paludes, et keegi võtaks ühendust, siis ainuke, mis lubatakse on lubadus, et võetakse kindlasti ühendust. Soovides leping ülesse öelda ja kõik selle 6 kuu jooksul makstud ebakvaliteetse teenuse eest raha tagasi saada, pakuti 270 euro asemel 40 eurot tagasiarvestust," kirjeldab ta.

Keidy on suhelnud pikalt ka klienditeenindusega, kust tuli talle üllatav vastus. "Peamine probleem, miks levi halb on see, et öösel kella 00.00 kuni 06.00 lähevad Elisa levimastid säästurežiimi. Ja seda ei tea kliendid, kes maksavad täisteenuse eest, kuid saavad ainult 3/4 teenusest," räägib Keidy.

Leviprobleem seisneb selles, et kui öösel mast läheb sääsurežiimile, siis hakkab kodu ruuter otsima uut masti ning hommikul ei suuda tulla tagasi kodumasti. "Elisa polnud 2 kuud tagasi ise sellest säästurežiimist teadlik. Peale seda, kui nemad koosolekul küsisid mastide paigaldaja firmalt, siis said jaatava vastuse," väidab Keidy.

"Sama hea, kui ma saaks öösel tanklas tankida vaid 20L bensiini, sest tankla on säästurežiimil!" võrdleb klient.

Elisa meediasuhete spetsialisti Taavi Tederi sõnul on tegemist tehnilise rikkega, millest on Elisa teadlik. "Vabandame väga kliendi ees põhjustatud ebamugavuste pärast, mis tekkisid rikke ajal ning teeninduse käigus! Suhtleme kliendiga personaalselt edasi sobiva lahenduse leidmiseks," ütles ta.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare