Prisma klient veristas kaupluses käe lõhki. Klient: „Verine riiv pandi pärast tagasi müüki“

 (94)
Prisma klient veristas kaupluses käe lõhki. Klient: „Verine riiv pandi pärast tagasi müüki“
Foto: DELFI

Laupäeval Lasnamäe Prismat külastanud klient vigastas end köögiriistu katsudes. Kuigi poe infoletist osutati talle kohest abi, avaldas klient nördimust, et verine riistapuu oli pärast endiselt riiulist saadaval.

„Käisin laupäeva pärastlõunal Lasnamäe Prismas. Tahtsin riiulist haarata nugade komplekti. Sel hetkel kukkus minu käe pihta juurviljariiv, mis lõikas sügavalt sõrme. Pöördusin abi saamiseks infoletti, kus mulle plaastrit pakuti. Koos juhatajaga pöördusime tagasi riiuli juurde. Palusin riiulist verine juurviljariiv eemaldada – seda ka lubati ka kohe teha. Hiljem pöördusin igaks juhuks tagasi, et vaadata, kas seda on tehtud. Avastasin, et töötajad olid verise juurviljariivi pannud tagasi karpi ja riiulile. Pärast seda läksin infoletti ja küsisin, et miks juurviljariiv on endiselt riiulil. Mulle vastati: „Mida sa tahad?““ kirjeldab klient eriti kummalist vahejuhtumit.

Kommenteerib Prisma kommunikatsioonijuht Piret Lankots.

Kahetsusväärne õnnetus tõepoolest toimus. Lasnamäe Prisma infoleti töötaja andis kliendile plaastri ja püüdis igal moel abiks olla. Köögitarvikute osakonnas alumistel riiulitel asuvad riivid kontrolliti kõik üle ja õnnetuse põhjustanud riiv on müügilt eemaldatud. Vabandame, kui infoleti teenindus ei vastanud ootustele ja soovitame kõigi kauplustes juhtuvate olukordade parimaks lahendamiseks pöörduda otse Prisma poole.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare