Probleemne mööblipood tõmbas oma kliendid korralikult lohku. Tellimusi ei suvatsetud täita, kuid saadud rahasumma jäeti lihtsalt endale

 (15)
Antiikmööbel
MööbelFoto: Ilmar Saabas

Tarbijavaidluste komisjoni on jõudnud kaks juhtumit mööblipoega, kes ei tarni kaupa ega ei tagasta klientidele saadud raha.

Vaidlus käib nimelt e-poega nimega e-moobel24.ee, mida omab ettevõte Rahaus OÜ. Esimese kliendi avalduse kohaselt tellis ta 27. veebruaril 2018 kaupleja kauplusest mööbli ning tasus selle eest ettemaksuna 1412€. Kauba tarneajaks lepiti kokku kaks kuni kolm kuud. Kaupa tähtaegselt kaupleja üle ei andnud ning tarbiija esitas kauplejale järelepärimise kauba tarneaja kohta. Kaupleja lubas, et müüb kauba tarbijale 7% soodsamalt ning kaup antakse üle 15. juunil 2018. Tarbija nõustus kauba tarnet ootama. Kaupleja ei ole aga siiani kaupa üle andnud ega tasutud summat tagastanud.

TarbijaI leiab, et ta on kehtivalt lepingust taganenud ning nõuab kauplejalt tagasi talle ettemaksuna tasutud 1412€.

Teine klient tellis 24. mail 2018 kauplejalt köögimööbli hinnaga 232€. Tarbija on hinna kauplejale tasunud. Tarbija on korduvalt esitanud kauplejale järelepärimisi kauba tarneaja kohta, kuid ei ole neile vastust saanud. Kui tellitud kaup ei olnud jõudnud ka 12. juuliks 2018, edastas ta kauplejale lepingust taganemise avalduse. Kaupleja ei ole makstud raha tagastanud. Tarbija leiab, et ta on kehtivalt lepingust taganenud ning nõuab kauplejalt tagasi tasutud 232€.

Kaupleja ei suvatsenud tarbijavaidluste komisjonile omapoolseid selgitusi anda.

Seotud lood:

Tarbijavaidluste komisjon: tarbijate avaldused rahuldada

Mõlema tarbija ja kaupleja vahel on sõlmitud tarbijalemüügileping. Tarbijatel on õigus nimetatud lepingust taganeda, kui müüja on oma kohustusi oluliselt rikkunud. Lepingu olulise rikkumisega on eelkõige tegemist, kui teine lepingupool ei täida oma ükskõik millist kohustust täitmiseks antud täiendava tähtaja jooksul. Käesolevas asjas on tarbijad korduvalt kauplejalt uurinud, millal nad võiks tellimuse täitmist oodata, kuid kaupleja ei ole sellele reageerinud. Seega on kaupleja oma lepingulisi kohutusi mõlema tarbija suhtes oluliselt rikkunud

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare