Tarbijad vihased: miks ei anna elektroonikapoed uute pliitidega juhet kaasa? Peab kutsuma elektriku ja talle veel eraldi maksma!

 (161)
Pliit
Foto: Anni Õnneleid

Tarbijad on endast väljas, kuna uutel pliitidel pole kaasas juhet, et seda kohe kasutama hakata.

Delfi Kasuliku toimetusele on viimaste nädalate jooksul laekunud mitu murelikku pöördumist selle kohta, et uutel pliitidel pole kaasas juhet.

"Ostsin endale pliidi ja hiljem kodus ei suutnud kuskilt juhet leida. Helistasin poodi ja sealt öeldi, et peab koju eraldi elektriku kutsuma, kes pliidi siis paigaldab. Oleks võinud sellist asja varem öelda!" kirjutas tarbija.

Mis tarbijaid veel vihastab - elektriku eest peab ju eraldi maksma, et ta pliidi ära ühendaks.

Kasulik uuris, kas tõesti on nii, et ühelgi pliidiga ei saa tänapäeval juhet kaasa. Experti elektroonikapoe esindaja kinnitas, et tõepoolest.

"Ohutusnõuetest tulenevalt pliitidel tõesti juhet küljes ning toitejuhe valitakse vastavalt sellele, milline vool kliendil kodus on," sõnas Experti esindaja. "Iga pliidi taga on elektriskeem, mille järgi spetsialist pliidi vooluvõrku ühendab – ise ühendama ei tasuks asuda. Experti kauplustes teavitatakse pliidi ostjat alati sellest, et soovitatav on pliiti ostes võtta ka paigaldusteenus."

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare