Tele2-ga lepingu lõpetamine osutus ülikeeruliseks

 (14)

Pettunud Tele2 klient
Foto: Madis Veltman

Kevadel otsustas Ain, et lõpetab Tele2-ga sõlmitud lepingu, ning teatas sellest ettevõtte klienditeenindusele aprillis, vastuseks ei tulnud esiti sõnagi ent suvel potsatas ta postkasti salapärane 13-eurone arve.

Ain sõlmis aprillis lepingu teise teenusepakkujaga ning Tele2 enam ei kasutanud, kirjutab Õhtuleht.

Mais tuli arve, midagi imelikku ses polnud, sest aprilli eest tuli ju maksta ning Ain tasuski arve õigeaegselt.

Aprilli lõpus saadetud kirjale tuli Tele2 vastus ligikaudu kuu hiljem - mai viimases pooles, kus Tele2 palus, et Ain tuleks teenindusse, et leping korrektselt lõpetada. Kuid ka juunis potsatas Aini postkasti Tele2 arve.

Õhtulehele ütles Tele2 Eesti kommunikatsioonijuht Liina Liiv, et klient kasutas kahte teenust, milleks olid mobiiliteenus ja internet arvutis, mistõttu mobiilinumbriga teise operaatori juurde liikumine küll õnnestus, kuid internet arvutis jäi aktiivseks.

Refereeritud artikli täisteksti loe Õhtulehest.


Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised