Tuntud hotellide broneerimisleht vedas eestlast jõhkralt ninapidi. Mees jäi võõras riigis raha ja peavarjuta


Hotellituba
HotellitubaFoto: Yoshio Tsunoda, ZUMAPRESS.com/Scanpix

Aafrikasse reisinud mehe sõnul kandis ta broneerimislehele raha, kuid hotelli broneeringust polnud riiki kohale jõudes haisugi. Nüüd hoidub leht kompensatsiooni maksmisest.

Oma loo räägib Peeter, kellel oli planeeritud detsembri alguses reis Gambiasse. Hotelli valis ta läbi Hotels.com broneeringulehe ning tasus selle eest ka raha ette ära. Kokku läks hotelli peale 315 eurot.

Gambiasse jõudes ning hotelli helistades öeldi aga Peetrile, et hotelli eest pole tasutud ning tuba ei saa. "See hotell ei lasknud meid sisse kuna Hotels.com ei maksnud neile. Jäime hotellist ilma ja kogu kaasa võetud vahetusraha läks teise hotelli tasumiseks," räägib Peeter.

"Kui tühistasin selle broneeringu, sain tagasi ainult 292 eurot, krediitkaardile. Olin ilma sularahata riigis, kus krediitkaardiga sularaha on pea võimatu kätte saada."

"Hotellist vastati Gambia politseile ainult niipalju, et nemad raha ei saa kätte ja Hotels.com saadab inimesi, aga raha ei kanna üle. Ja nemad sisse ei lase enne kui raha on meie eest Hotels.com üle kandnud."

Küsimuse peale et kaua see aega võtab, vastati hotellist, et tavaliselt 2-4 päeva, kuid vahel mitte kunagi.

Hiljem Hotels.com-iga ühendust võttes öeldi Peetrile nii: "Tänan, et olete meiega ühendust võtnud. Meie andmed näitavad, et olete ööbinud ühe päeva hotellis ja siis broneeringu tühistanud, hotellis viibimata päevade eest on teile raha tagastatud."

Seotud lood:

Peeter pole aga olukorraga rahul, kuna Hotels.com tekitas talle kahju lisahotelli ja kulutatud aja näol.

"Olge ettevaatlikud selle äpi kaudu hotellide broneerimisega. Mina kavatsen nõuda kompensatsiooni ning kogu makstud raha tagasi," hoiatas ta.

Kasuliku toimetus on võtnud ühendust ka Hotels.com esindajaga ning täiendab uudist, kui vastus saabunud. Ettevõte ise on registreeritud USA-sse.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi