Vihane Maxima klient: kes selle rumaluse välja mõtles, et inimesi sunnitakse iseteeninduskassasse minema?

 (425)

Iseteeninduskassad
Foto: Madis Veltman

Toimetusele kirjutas emotsionaalsel toonil Maxima klient, kes ei mõista, miks pood suunab kliente kasutama iseteenindust kaupluse avamise esimesel ja viimasel tunnil.

Avaldame lugeja kirja täismahus:

„Kirjutan Saue Maxima kohta Saue elanikuna. Kõigepealt on juba info tahvlil vale informatsioon.

„TEENINDAGE END ISE ISETEENINDUSKASSADES!“ peaks seal seisma. Hommikuti ja õhtuti tund aega.

See info peab olema suurelt juba sisenedes nähtav, mitte asuma muude teadete vahel tahvlil.

Nüüd asjast.

Ostjat ehk klienti ei saa mitte kunagi mitte millekski sundida! Korjates müügisaalist ostetava kauba kokku panete mind fakti ette, et pean minema iseteeninduskassasse. Ei pea ja ei läinud ka! Ladusin kauba tagasi, kust selle võtsin ning lahkusin, sõites Grossi poodi. Seda müüjad nägid, et lahkusin mina, kuid seda ei näe keegi, kui paljud inimesed loobuvad Sauel Maxima külastusest edaspidi. Jah, te saate seekord oma tahtmise, sunnite näiteks vanainimese sinna, kuid seda te ei näe, et see inimene enam tagasi ei tule edaspidi.

Inimene, kes sellise sundimise välja mõtles, on väga rumal inimene kui arvab, et nüüd hakkabki nii olema. Oleks tegu mõne väikese küla ainukese poekesega, siis oleks sundimisel jumet. Meil aga on siin veel kolm kauplust ning näen minagi nüüd palju tuttavaid nägusid Grossi poes.

Seotud lood:

Enne olin Maximale lojaalne klient, kuna Maxima pakkus mulle teistest odavamat toidukorvi ning põhimõtteliselt ostsin alati kõik Maximast. Mingi väike hinnavahe mind ei huvita, kuid nagu lugedagi võib, pole Maxima enam odavaim. Ning käin nüüd ka päevasel ajal mujal, kuna pole teada, milliste lollustega Maxima veel välja tuleb ja varsti ehk juba igal ajal pean külastama iseteenindust. Ise enda klientuuri hävitate lollide ideedega! Kes selle rumaluse peale tuli?“

Kommenteerib Maxima Eesti kaubandusdirektor Marko Põder.

Oleme kliendile laekunud tagasiside eest väga tänulikud ja kindlasti vaatame Saue Maximas üle, millistes asukohtades on meil väljas teavitavad suunised, mis osutavad teadmisele, et iseteeninduskassad on meil kaupluses ostude eest tasumise protsessi kiirendamiseks koos soovitusega n-ö tipptunnil pöörduda ostude eest tasumisel iseteenindusse.

Loe veel

Meil on väga kahju, et tekitasime kliendis pahameelt, kuid iseteeninduskassad on kauplustes selle eesmärgiga, et kiirendada makseprotsessi ja kindlasti soovime klienti meie kaupluses taas näha. Saame igati meie kaupluses töötavate spetsialistidega tutvustada iseteeninduskassat ja olla abiks selle tänaseks tavapärase tehnoloogiaga tutvuse sobitamisel, nii ei pea klient kaupluses külastajate tipptunnil tavakassa järjekorras seisma ja saab ostude eest hõlpsalt ja mugavalt tasuda iseseisvalt iseteeninduses.

Kas kinnitad bussis turvavöö?
Auhinnaks on kardisõidu pakett 5-le LaitseRallyPargis. Tallinnast sõidutab Laitsesse
edasi-tagasi Go Bus. Auhind kehtib kasutamiseks kuni 31.08.


Tänud vastamast ja head loosiõnne!
Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare