Kuidas satub vesi paaki? Tankimise lõpetanud mees tankla teeotsast kaugemale sõita ei saanudki

 (106)
Kütusetankimine
Foto: Argo Ingver

Olerexist kütust tankinud mees tanklast kuigi kaugele sõita ei saanud: tanklaplatsi väljasõidu teeotsas suri auto välja. Põhjus: kütusepaagis leidus vett.

"Ettevaatust Järva-Jaani Olerexist tankimisega!" kirjutas Facebookis Olerexis tankinud mees. "Tankisin 13 liitrit 95 kütust ja sain kaasa 0,5 liitrit vett. Masin suri tankla teeotsas ära."

Olerexi müügidirektor Marko Laving ütles Delfile, et kütuse kvaliteeti puutuvatesse teemadesse suhtub ettevõte äärmise tõsidusega.

"Ka käesoleva juhtumiga oleme tegelenud täiel määral ettevõtte kõige kõrgema tasemeni välja. Oleme võtnud korduvad proovid kõnealusest tanklast ning tuvastanud, et meie mahutites vett ei olnud," kinnitab Laving Delfile.

Kuidas aga satub vesi paaki?

Lavingu sõnul võib vesi paaki sattuda erinevatel põhjustel. "Peamised põhjused talvisel ja kevadisel perioodil on kondensatsioonivee kogunemine paaki. See eraldub õhuniiskusest ning vajub paagi seinu mööda paagi põhja ning kuna see on tihedam kui kütus, siis moodustab kütus selle vee peale kaitsva kihi ning see ei saa sealt uuesti ära aurustuda. See tähendab, et ebasoodsate asjaolude kokkulangemisel võib seda vett paagipõhja koguneda päris palju," selgitas Laving.

Tänaseks on Olerex Lavingu sõnul kõnealuse juhtumi kliendiga saanud lõpetada ja postituse tegijaga jõuti ühisele arusaamisele olukorrast.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare