Statoili mootorikütuste tootejuhi Indrek Sassi sõnul on talvisel ajal soovitatav kütusepaak võimalikult täis hoida kondensvee tekke ennetamiseks ning see soovitus kehtib ühtviisi nii bensiini- kui ka diiselmootoriga autode kohta.

"Kondensvee tekke oht on eriti tõenäoline just praegu, kui temperatuur kõigub suurtes piirides - aastavahetusel oli õhutemperatuur plusskraadide juures, neljapäevaks-reedeks ennustab Riigi Ilmateenistus kuni 20 külmakraadi, nädalavahetuseks aga taas plusskraade. Selliste temperatuurikõikumiste juures on soovitatav hoida auto kütusepaak võimalikult täis, sest nii on kütusepaagis vähem tühja ruumi ning seetõttu väiksem võimalus kondensvee tekkeks," selgitas Indrek Sassi.

„Kondensvee ja kütuse segunemisel võivad tekkida auto mootori töös tõrked, mida autojuht võib tõlgendada kui kütusemüüja poolt müüdud ebakvaliteetsest kütusest tingitud probleemi. Tegelikult on probleemi põhjustanud auto kütusepaagis sadestunud kondensvesi."

Diiselmootoriga auto omanikel soovitab Sassi olla eriti tähelepanelik kütuse kvaliteedi ja päritolu osas.