Lugeja küsib: miks pole R-Kiosk siiani suutnud viipeterminale kasutusele võtta?

 (12)

R-Kiosk
Foto: Olev Mihkelmaa, R-Kiosk

R-Kiosk annab lugeja küsimusele vastuse, miks pole nende mugavuspoodides veel viipemakse võimalust loodud.

Lugeja küsib: "Viipemaksekaarte pakuvad nüüd juba mitu panka. Väga mugav võimalus ja niipea kui oled sellega harjunud, selgub, et kohtades, kus see oleks täiesti iseenesest mõistetav, et selline võimalus luuakse, seda pole. R-Kioskis näiteks – olen käinud mitmes Tallinna R-Kisokis: Balti jaamas, Viru keskuse terminalis kui ka Tallinki hotelli poolses Viru keskuses kioskis kui ka selles, mis on keskuses sees, rääkimata Tartu ja Tallinna bussijaamade omadest. Mitte ainsaski pole võimaldatud viipemakse tegemist. R-Kiosk on ju mugavuspood, peaks ju mugavusteenuste liider olema, ometi on jäänud maha teistest, kes samas valdkonnas tegutsevad. Miks?"

Vastab R-Kioski kommunikatsioonispetsialist Lilian Tivas.

Kliendi kiire teenindamine on R-Kioski jaoks väga oluline, mistõttu võtame ka meie kasutusele viipemaksed. Tegeleme hetkel jooksvalt kaardimakseterminalide uuendamisega, ent kuna meie väikepoode on üle Eesti kokku ligi sada, võtab see protsess paraku veidi aega.

Orienteeruvalt kuu aja pärast on kõikides väikepoodides aga uuendus läbi viidud.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised