Tavatelevisiooni vaikne surm: kanalite tähtsus kaob, reklaam liigub järelvaatamisse

 (150)

Starmani juhi Toomas Tiiveli arvates on tuleviku teleteenus võrreldav meediakeskusega, kus on väga palju erinevaid teenuseid, aga võimalik et ka reklaami.
Starmani juhi Toomas Tiiveli arvates on tuleviku teleteenus võrreldav meediakeskusega, kus on väga palju erinevaid teenuseid, aga võimalik et ka reklaami.Foto: Ilmar Saabas

Tuleviku televaatajate jaoks pole olulised telekanalid, vaid sisu ja võimalus seda ükskõik mis ajal vaadata.

Teleriajastu algusajast peale ei toimunud mitukümmend aastat ühtegi suuremat muudatust peale värvitelevisiooni. Nüüd juhtub kogu aeg midagi uut. Valikute paljususe ajastul on teleris aina nähtavam menüü ühes rohkete vaatamisvõimalustega. Teler pole enam koht, mille ette kindlaks kellaajaks kogunetakse, arvab Starmani juht Toomas Tiivel.
Edasi lugemiseks logi sisse, telli digipakett või osta artikkel
0.59 € Osta artikkel
Tutvu maksevõimalustega >>
Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised