Ametlik: Prisma laiendab poodide võrku veelgi ning loodab saada suurimaks turuosaliseks

 (55)
24/7 Prisma Linnamäe tee
24/7 Prisma Linnamäe teeFoto: Taavi Sepp

Järgmise kolme kuni nelja aasta jooksul on Prismal plaan avada Tallinnas ja Harjumaal 10 uut supermarketit, et asuda konkurentidele jõulisemalt kannule, pakkudes lisaks hüpermarketitele klientidele ostlemiseks tulevikus ka väiksemaid supermarketeid.

„Järgmistel aastatel on Tallinna piirkonnas avada kümme uut poodi. Meie plaan on jõuda turuosalt esimeste sekka , mistõttu oleme võtnud ette laienemise. Esialgu teistes Eesti piirkondades uusi poode avada pole plaanis," rääkis Prisma Peremarket AS tegevjuht Jussi Nummelin.

Praegu on Prisma turuosa Tallinnas, Tartus ja Narvas tegutseva kaheksa hüpermarketiga 8%. Hüpermarket on müügipinnada üle 2500 ruutmeerti, plaanitavad supermarketite suurus jääb alla 2500 ruutmeetri ja on Prisma Peremarket AS ostujuhi Tõnis Tomingase sõnul suuruselt võrreldavad keskmise Selveriga.

Seotud lood:

Prisma Peremarket AS kommunikatsioonijuhi Piret Lankotsi sõnul vahetas muutuste käigus Prisma ka oma hüüdlauset, mis endise „Üks mure vähem!" asemel on „Perele parim". Kliendina on fookuses erineva suurusega pered, lastega perede kõrval kindlasti ka väiksemad leibkonnad, rääkis Lankots.

Konkurendid ei heiduta

Tomingas sõnas, et Prismal on oluline hoida ühtlaselt madalat hinnataset. „Hindade poolest konkureerime me Grossi toidukaupade ning Maximaga, kuid kvaliteedilt pigem Rimi ja Selveriga," ütles Tomingas.

Konkurentide osas Prisma Saksa odavpoe keti Lidli tulekut ei karda. „Lidlil on poodide osas veidi teine kontseptsioon, kui meil. Samuti on Prismas ja ka minul olemas kogemus kui Lidl Soome turule tuli. Turu võimaluste laienemisest võidavad kindlasti aga kliendid, kellel on rohkem valikuvabadust," rääkis Nummelin.

Madal hind ja kõrge kvaliteet

Hinnataseme poolest hoitakse pidevat soodsat taset. „Teised kauplused teevad rohkem kampaaniaid ja tõepoolest võib juhtuda, et mõnikord on toode kampaania ajal teises poes soodsam. Aga kampaania korraldamine on poele kulukas, sest kõik hinnad ja kaubavalik tuleb ümber tõsta ja see nõuab palju tööjõukulu," kirjeldas Tomingas.

Teine suund on kindlasti kvaliteetsete omatoodete pakkumine. „S-groupi ettevõtetes kehtivad põhjamaade kvaliteedinõuded, mistõttu on nii meie Soome kui Eesti tooted sama kvaliteediga," rääkis Tomingas.

Ta tõi näiteks, et Rainbow kaubamärgi all pakutavad piima ja jogurtitooted on toodetud Eestis Tere piimatööstuses. „Põhjus, miks nende hinna madala hoida saab, on tellimuste mahtude erinevus. Teeme emaettevõttega suurtellimuse, millega garanteerime tootjale kindla sissetuleku ning samad tooted lähevad müüki ka Soome Prismadesse," tõi Tomingas näite.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare