Bauhofi hinnakorrigeerimine ajas kliendil meele mustaks. Poekülastaja: mille nimel neid hindu tõstetakse? See on klientide lollitamine!

 (62)

Bauhofi klient on vihane, et viimane hindu tõstis. Bauhofi sõnul on tegemist hindade korrigeerimise, mitte ainult tõstmisega.

Bauhofi klient märkas nädala keskel ehituspoes käies, et töötajatel käib suur hinnasiltide vahetus. Hinnasilte võrreldes märkas ta mitme toote puhul, et hinnavahe on kliendi kahjuks.

"Mida teeb Bauhof viimased kaks päeva?" küsib klient. "Varsti on kliendid vihased, et seal nii kallis."

"Käisin üleeile jõuluasju ostmas ja teenindajad tegid ainult hinnasiltide muudatusi. Eile täpselt sama. Ma ütleks, et see on klientide lollitamine!"

Kommenteerib Bauhofi tegevjuht Irina Raudsepp

Me ei tõsta hindu, vaid kohendame neid jooksvalt vastavalt turuolukorrale – see on jaekaubanduses igapäevane töö, mis hõlmab kohendamist nii üles kui ja alla ning seda erinevates kategooriates.

Võrreldes eelmise aastaga on ehitus- ja aiasektoris kampaaniapakkumiste osakaal sel aastal võrreldes tavamüügiga oluliselt suurenenud. Ka Bauhof on läbi kliendilehe pakkumiste ning nädalavahetuse kampaaniate andnud allahindluseid 15% rohkem kui 2017. aastal. See tähendab, et klientide jaoks on hinnad tegelikult soodsamaks läinud. Kuna valmistume hetkel algavaks talve- ja pühadehooajaks, on ka kauplustes tavapärasest enam hindade kohendamisi, et tagada hooajaks parimate hindade ja pakkumistega valmisolek.

Hind on oluline argument kaupluse valikul ning soovime jätkuvalt olla eestlaste jaoks esimene valik. Seetõttu lisaks igapäevasele monitoorimisele, oleme oma klientide jaoks välja töötanud ka Parima Hinna Garantii programmi (https://www.bauhof.ee/parima-hinna-garantii), millega veelkord tagame, et Bauhofi kliendid saaksid alati parimat hinda.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare