Circle K uuendab poekontseptsiooni ja hakkab pakkuma laiemat valikut erinevaid toite

 (29)
Circle K uuendab poekontseptsiooni ja hakkab pakkuma laiemat valikut erinevaid toite
Cirkle K hakkab enda mugavuskauplustes pakkuma Mehhiko toidu valikut.Andres Raudjalg

Circle K uuendab lähiaastatel kõikide oma Eestis asuvate mugavuspoodide kontseptsiooni, suurendab kohapeal valmistatava värske ja kvaliteetse toidu valikut ning hakkab esmakordselt pakkuma valitud jaamades tooteid Mehhiko köögist.

Circle K avas täna esimese uue toidukontseptsiooni ja sisekujundusega teenindusjaama mugavuspoe Tallinnas Mustamäel. Lähiaastatel on plaanis uuendada kõik 60 mugavuspoodi, koguinvesteeringu maksumus on ligikaudu seitse miljonit eurot.

“2017. aastal uuendasime oma teenindusjaamade välisilmet ja võtsime kasutusele uue kaubamärgi Circle K. Nüüd on kätte jõudnud aeg uuendada meie mugavuspoodide kontseptsiooni, viimaks need vastavusse sellega, mida pakume – lihtsa poe asemel oleme juba ammu muutunud pigem söögikohaks,” ütles Circle K peadirektor Kai Realo.

Toiduvalik laieneb

”Tahame oma klientidele pakkuda senisest uuemat ja põnevamat toitlustuskogemust ning selle saavutamiseks viime oma poodide sisu, vormi ja tootevaliku lähiaastatel uuele tasemele. Soovime, et igal teenindusjaama külastaval kliendil oleks Circle K näol olemas õdus ja mugav koht, kus ta on ööpäevaringselt oodatud, kus ta saab head kohvi ja värsket toitu nautida ning teel olles peatuse teha,” lisas Realo.

Seotud lood:

Lisaks Mustamäe jaamale saavad jaanuaris-veebruaris uuenenud siseilme ning kontseptsiooni ka Tallinna piiril asuva Peetri, Tartu Turu ning Virumaa Haljala teenindusjaamad. Uutes jaamades tõstab Circle K kohapeal valmistatava värske toidu osakaalu, hakkab lisaks praegusele valikule pakkuma otse kliendi silme all tehtavaid võileibu ning valitud jaamades lisaks Mehhiko toitu ja baristakohvi.

Klient eelistab värsket toitu

“Üha kiirema elutempo juures on inimeste jaoks järjest olulisem, et toit oleks värske, tervislik ja tasakaalustatud, kuid samas maitseküllane. Mehhiko köök kuulub Tai, Itaalia ja Hiina köögiga maailma kõige populaarsemate hulka, aga Eestis on see täna veel üsna avastamata ning seetõttu otsustasime tuua klientideni just valiku Mehhiko köögist – kohapeal valmistatakse nii burritod, natšod kui ka quesadillad,” selgitas Circle K kaubandusdirektor Diana Veigel.

Veigeli sõnul on kõikides tootegruppides võimalik teha valik ka koostise osas. "Burritod on pakkumisel chilli con carne, veiseliha ja kanatäidisega. Quessadillasid on valida chilli con carne ja kanalihaga ning natšosid chilli con carne ja juustuga. Samuti on võimalik personaalselt reguleerida teravuseastet, öeldes teenindajale, kas on soovi näiteks rohkem jalapenosid lisada või siis üldse koostisest välja jätta," kirjeldas Veigel.

Mehhiko köögi valikut ja baristakohvi pakutakse klientidele valitud jaamades esialgu päevasel ajal, mil kliendid ootavad laiemat tootevalikut lõunaks.

Veigeli sõnul on kõige populaarsem toode siiani klassikaline ühe-või kaheraudne hot dog, kuid nende müüginumbrid on langemas muude toiduvalikute arvelt. "Oleme hot dogi pakkunud üle 20 aasta. Põhiliselt langevad hot dogi müüginumbrid burgerite ja wrappide arvelt," ütles ta.

Loe veel

Veigeli sõnul on paljude klientide soov, et ka kaasahaaratava toidu sees oleks korraliku kvaliteediga liha ja seal juures ka rohelist.

Selliseid toite hakatakse pakkuma uuenevates Cirkle K poodides kella 11-18ni.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare