Eesti e-poodide aeglus peletab kliente

 (136)

Eesti e-poodide aeglus peletab kliente
Foto: Vida Press

Eesti e-poed on tehniliselt korras, kuid peaksid olema kiiremad, sest vastasel juhul klient lahkub ega pruugi enam kunagi tagasi tulla, selgus e-kaubanduse liidu uuringust.

Tehtud uuringust rääkis Eesti e-kaubanduse liidu seminaril plumbr.eu juhatuse esimees Priit Potter, kelle sõnul muutuvad Eesti elanikud üha rohkem "pakirahvaks" ning oma e-poe on avanud või peagi avab enamik suuremaid kaubanduskette, vahendab Äripäeva portaal kaubandus.ee.

Plumbr tegi koos e-kaubanduse liiduga uuringu hindamaks, kui hästi töötavad Eesti e-poed, millest selgust, et tuginedes rohkem kui viiele miljardile päringule, saab väita, et kui leht tuleb kasutaja jaoks ette keskmiselt 2 sekundi asemel 6 sekundiga, siis umbes neljandik kasutajatest lahkub keskkonnast ning 80% neist ei naase, kui tegemist on e-poega.

Analüüsi aluseks võeti kõik liidu liikmed ehk 175 e-poodi, mida erinevatel ajahetkedel külastasid Plumbr.eu robotid, kes imiteerisid korraga umbes 20 kliendi käitumist. Mõõdeti kahte parameetrit: esiteks iga tehtud kliki tulemuslikkust ehk loeti kokku, mitmel juhul e-pood tehniliselt ei töötanud ja kasutajale kuvati veateade ning teiseks mõõdeti iga kliki puhul, kui palju aega kulus kliendi jaoks nupuvajutusest kuni vastuse saamiseni.

Loe pikemalt Äripäevast.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
hint.mobile.error_no_name
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised