GRAAFIK: Mobiilsidefirma, kelle kliendid jooksevad konkurentide juurde ja kes on enim turuosa kaotanud

 (90)

GRAAFIK: Mobiilsidefirma, kelle kliendid jooksevad konkurentide juurde ja kes on enim turuosa kaotanud
Foto: Pressimaterjal

Eelmise aasta lõpuks kaotas Tele 2 oma turuosa alla veerandi piiri. Võrreldes hiilgeaegadega on kukkumine olnud kõrgelt.

Tehnilise järelvalve ameti statistika kohaselt on Tele 2 aasta 2011 kolmandast kvartalist alates turuosa kaotanud pea viis protsenti.

Samal ajal on konkurendid stabiilset kasvu jätkanud: Teliale kuulub pea pool Eesti mobiilside turuosast ning Elisale kolmandik. Kuid ka Elisal on selle aja jooksul olnud tõuse ja mõõnasid. Siiski on tänane seis võrreldes 2011. aasta algusega plussis. Võit on tulnud peaasjalikult Tele 2 arvelt.

Vaatame ka numbriliikuvuse statistikat (see pole turuosa kuigi palju mõjutav, kuid siiski huvitav komponent selles). Eelmise aasta numbriliikuvuse statistika näitab seda, et suurim kaotaja oli Tele 2. Suurim võitja aga Telia. Juba 2017. aasta esimeste kuudega on Elisa alustanud aktiivsemat klientide ülemeelitamist. Esimese kolme kuuga on Elisa võitnud konkurentidelt üle 1000 numbri. Alljärgnevast tabelist näeb aga 2016. aasta numbriliikuvuse kokkuvõtet.

Eesti mobiilsidefirmade turuosa muutumine viimaste aastate jooksul graafikul (turuosa määramisel on arvesse võetud mobiilseid teenuseid nagu kõnekaart, lepingulised kliendid, mobiilne internet, m2m teenused):

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised