Hakkab jälle pihta! SmartLynxi lend Tallinnast Korfule hilineb "tehnilistel põhjustel" vähemalt kaks tundi

 (20)
Smartlynx Estonia lennuk
Smartlynx Estonia lennuk.Foto: Andres Putting

SmartLynx on taas hädas, seekord hilineb lend Korfule.

Delfi lugeja sõnul hilineb Smartlynxi lend MYX635 Tallinn-Korfu esialgu kaks tundi. SmartLynx põhjendab seda "tehniliste põhjustega".

Tallinna lennujaama kodulehe andmeil pidi lend väljuma 9.30, kuid nüüd on oodatav väljumisaeg 11.30.

"Hakkab jälle pihta," nendib lennujaamas ootav reisija.

Kasulik on ühendust võtnud SmartLynxi esindajaga ja täiendab lugu nii pea, kui vastus saabub.

Ohtralt kaebuseid

Tarbijakaitseameti sõnul on nende poole viimase 12 kuu jooksul Smartlynx Airline hilinemiste osas pöördutud 161 korral, mõnede osas menetlus alles kestab. „Avaldused puudutavad reeglina hilinemisi üle kolme tunni, sest sellest hetkest tekib reisijal õigus hüvitisele EL määruse 261/2004 järgi. Hüvitise määrad jäävad vahemikku 125-600 eurot, sõltudes lennu vahemaast ja hilinemise pikkusest," rääkis tarbijakaitseameti kommunikatsiooniekspert Pille Kalda.

Kalda lisas, et ühes esitatud avalduses võivad olla ka rohkem kui ühe reisija nõuded, seega 161 näitab avalduste, mitte reisijate arvu, kes on SmartLynxi vastu nõude esitanud. „Seni on SmartLynx tarbijakaitseametile või alates selle aasta alguset tarbijavaidluste komisjonile esitatud reisijate nõuded rahuldanud," sõnas Kalda.

Olukorras, kus kliendile pakutakse lennujaamas kokkuleppe sõlmimist, ei välista Kalda sõnul reisija õigust nõuda lennuettevõtjalt EL-i määruses sätestatud hüvitist. „Nimelt näeb EL määrus ette, et kui reisija on võtnud vastu väiksema hüvitise, näiteks seetõttu, et teda ei ole tema õigustest korrektselt teavitatud, on reisijal ikkagi õigus vajalikele menetlustele, et saada kätte täiendav hüvitis," rääkis spetsialist.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare