Jaeketid: võikriisis on süüdi meedia tekitatud paanika

 (103)
Võipakk
Eelmise aasta juuliga võrreldes on või kallinenud 31 protsenti.Foto: Ilmar Saabas

Jaekauplused tunnistavad tarneauke või müügis, ent nendivad, et lettidelt puuduv või on pannud ostjad haarama enam teisi määrdeid: margariini, toorjuustu jm võideid.

Võikriis, mille tekkes mitmed jaeketid näevad süüdlasena ajakirjandust, kes teemat kajastab, on mõjunud tarbijatele mitmeti, kirjutab ERR.

Ühest küljest on kasvanud ostjate nõudlus või järele, pannud tarbijad ostma ka n-ö varuks, teisalt aga on võidefitsiidi olukorras hakatud lettidelt enam haarama muid leivamäärdeid: margariine, võideid, toorjuuste jms.

"Meedia poolt tekitatud paanika on tekitanud olukorra, kus võid ostetakse suuremal hulgal kokku, kui tegelikult plaanitakse tarbida. Seetõttu võib poodides tekkida olukord, kus leti pind jääb kuni järgmise tarneni tühjaks," kommenteeris Selveri kommunikatsioonispetsialist Karl-Villiam Vaserik.

Coopile tarnitakse võid igapäevaselt, kuigi ka neil saab või mõningatel juhtudel otsa.

"Riiuliauke esineb väga harva ja kui see üldse juhtub, siis on see olnud ebatavaliselt suur nõudlus, mis tõenäoliselt tuleneb meedias tekkinud arutelust või defitsiidi üle," ütleb Coopi kommunikatsioonijuht Martin Miido.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare