Jõuluaeg toob ohtralt kiirlaenureklaame. Kui paljud nende õnge lähevad?

 (2)
Ühest ei piisa. Hobujaama peatuses näeb kõrvuti kahte identset tarbimislaenu reklaami. Nende põhimõte: mida vähem, seda uhkem?
Ühest ei piisa. Hobujaama peatuses näeb kõrvuti kahte identset tarbimislaenu reklaami. Nende põhimõte: mida vähem, seda uhkem?Foto: Andres Putting

Kolmandik eestlasi peab jõuluaega pere eelarvele koormavaks. Mõned võtavad kinkide ostmiseks ka laenu.

Tellijana saad lugeda ka neid artikleid:
Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare