K-Rauta klienditeenindaja uskumatu arrogants: „Mis te pirisete? Te loete mu mõtteid, et tahan teid p***e saata!"

 (398)

K-Rauta klienditeenindaja uskumatu arrogants: „Mis te pirisete? Te loete mu mõtteid, et tahan teid p***e saata!"
Foto: Bestor

Ehituspoes käik jättis ühele kliendile eriti kibeda maitse suhu, sest klienditeenindaja valis suhtlemiseks ükskõikse ja ebaviisaka tooni.

Möödunud nädala neljapäeval K-Rauta Haabersti kauplust külastanud Enn astus pahaaimamata klienditeenindaja juurde, et saada abi neetide ostmiseks needitangidele.

Osakonna teenindusletis, kus kaup asuma pidi, istus teenindaja, kes nimetas end Toomaseks. „Soovisin needitangidele neete. Härra ei viitsinud liigutadagi. Vastas midagi stiilis, et „ostke siis"," kirjeldas Enn absurdset olukorda.

Kuna Enn soovis abi ja klienditeenindaja sellele laisalt reageeris ega näidanud üles vähimatki abivalmidust, küsis klient toolilt mitte tõusta suvatsenud ülbikult, et mille eest talle palka makstakse. „Peaksite ju ostjaid juhendama, ütlesin talle," rääkis Enn.

Selle peale olla K-Rauta klienditeenindaja kostnud, et „Mis te pirisete?".

„Kui küsisin, et kes piriseb, vastas ta uuesti: „Teie pirisete!"" väljendas Enn imestust.

Klienditeenindaja Toomas jäi kindlaks, et tema klient piriseb ja tõstatas selle teema ka hiljem korduvalt üles. „Näitasin talle sarnaseid needitange, et mul on sarnased, aga neetide läbimõõtu ei tea. Tema aga vastu, et pakendil on kirjas. Vaidlesin, et ei ole. Alles selle peale venitas mees end lõpuks istmelt, võttis juhatatud tangid ja leidis, et mul oli õigus ja pakendil tõepoolest seda märgitud pole," jutustas Enn Delfile.

Seotud lood:

Viimaks sai ülbikust klienditeenindaja vaevarikka toiminguga ühele poole ja valis kliendile õiged needid. „See, milline arrogants kogu selle tegevuse juurde käis... Lahkudes küsisin veel, et „olete sellise näoga nagu tahaks mind p***e saata", millele ta vastas, et „Te loete mu mõtteid. Kuidas koer külale"," kirjeldas Enn ebameeldivat poeskäiku.

Enn pidas viimasele repliigile vastamist vajalikuks ja tuletas meelde, et Toomas ei ole mingi küla vaid ikkagi teenindaja, mille peale see krõbeda kostitusega jätkas: „Te olite kuhugi minemas, minge siis edasi..." sai klient teenindajalt kaela.

K-Rauta Haabersti kaupluse juhataja kohustuste asetäitja Annika Tammur ütles kommentaariks Delfile, et kauplusel on väga kahju, et taoline kahetsusväärne olukord juhtus.

„Kindlasti pole selline suhtlusstiil mitte ühegi K-rauta töötaja poolt lubatud ning antud käitumisele ei ole mingit õigustust. Oleme kaupluses toimunud intsidendi põhjustanud teenindajaga juba kohtunud ning rääkinud veelkord üle meie ettevõtte teenindusstandardid. Teeme kõik, et selline olukord enam ei korduks," kommenteeris Tammur.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised