Kaubamaja Osturallil läks käekottide pärast kakluseks

 (189)
TAN_0849
Möll OsturallilFoto: Tanel Meos

Delfi lugeja käis täna hommikul Tallinna Kaubamaja Osturallil ja nägi, kuidas naised läksid käekottide pärast kaklema. Lugeja sõnul ei püüdnud kaubamaja töötajad kaklust lahutada ega vigastatut aidata, vaid hoopis filmisid rüselust naerulsui. Kaubamaja esindaja vabandab juhtunu pärast ja selgitab, et olukorda tõesti pildistati, kuid seda tegi üks töötaja, kelle töö oligi Osturallil pilte teha.

"Kell 09.00 sisenesin kaubamajja naiste jalanõude ja käekottide osakonda. Kohe pärast uste avamist läks trügimiseks ja kaubamärgi Guess sooduspakkumiste peale jooksid naisterahvad suisa tormi. Käekottide pärast läks ka kakluseks, mille käigus kukkus üks vanem naine põrandale ja sai viga. Teine naine astus talle sisuliselt pähe, nii et esimene karjus valust. Samal ajal sikutasid teised naised ühte käekotti ja sõimasid teineteist: "Anna see kott siia!"

Selle asemel, et viga saanud vanemat naist aidata, filmisid Tallinna Kaubamaja töötajad kaklevaid naisi mobiiltelefonidega ja naersid. Seda kõike nägid pealt ka teised kliendid. Hiljem tahtsin minna kaebust esitama, aga polnud kellegi poole pöörduda. Öeldi vaid, et esitagu ma kaebus e-posti teel.

Ühe käekoti nimel peksid Eesti inimesed üksteist vaeseomaks, ilma igasuguse häbita, ja töötajad filmisid seda," kirjutab lugeja.

Kaubamaja esindaja: pilte tehti kampaania arhiivi jaoks

Seotud lood:

"Vaatasime saadud info põhjal turvalindid üle. Kliendid kogunesid sekundite jooksul eelnimetatud pakkumise juurde, kuid situatsioon kestis mõne minuti ja pärast seda rahvahulk hajus.

Meie töötajatest pildistas müügisaali vaid Osturalli kampaania projektijuht, kes tegi pilte mitte eratarbeks, vaid töökorralduslikel eesmärkidel kampaania arhiivi jaoks. Fotod erinevatest kampaania hetkedest ja pakkumistest võimaldavad analüüsida kaubapaigutust müügisaalis ning pakkuda klientidele järgmiste kampaaniate ajal paremat ja mugavamat müügikeskkonda ning teenindust. Meie eesmärgiks ei olnud kliente naeruvääristada, vaid jäädvustada kampaania käik. Klienditeenindajad ja abipersonal olid uste avanedes oma positsioonidel ja tegid igapäevast tööd. Mobiiltelefoni pole neil üldse lubatud müügisaali kaasa võtta.

Vabandame ebamugavuste pärast ning püüame järgmiste kampaaniate ajal pakkumised paremini välja panna, et nendeni jõudmine ei tekitaks klientidele ebamugavust. Klientide rahulolu ja tagasiside on Kaubamaja jaoks väga olulised. Püüame järgmiste kampaaniate ajal sarnaseid olukordi vältida," selgitab Tallinna Kaubamaja teenindus- ja personalijuht Piret Suits.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare