Lugeja: miks ma ei saa Säästukaart Plussi soodustusi, kui mul on kaart olemas?

 (111)
Säästukaart Pluss
Säästukaart PlussFoto: Eero Vabamägi

Kasulik.ee poole pöördus lugeja, kes on solvunud ETK kauplusteketi peale – Säästukaart Pluss on olemas, aga soodustuse saamiseks sunnitakse seda maksevahendina kasutama ja sularahas maksta ei saa.

Lugeja rääkis Kasulikule järgmise loo.

Mõni aeg tagasi soovitati talle kui ETK kaupluste pikaajalisele kliendile lisaks Säästukaardile ka Säästukaart Plussi. Lugeja nõustuski ja nüüd on tal kasutada mõlemad kliendikaardid.

Hiljuti soovis ta osta kohvi, millel oli soodushind Säästukaart Plussi omanikele. Kassas selgitas talle teenindaja, et kui ta soovib tootelt Säästukaart Plussi soodustust, tuleb ostu eest tasuda just Säästukaart Plussiga - sularaha ja pangakaardiga siis maksta ei saa. Mehele selline lahendus ei meeldinud – miks sunnitakse teda maksma poe- ja mitte pangakaardiga või sularahas? Talle ei meeldinud kuidagi väljavaade, et poekett pääseb tema pangakontole askeldama ja võtab tasutud summa tema pangakontolt hiljem ise maha.

Ta jättis ostu tegemata ja lahkus solvunult kauplusest.
Lugeja leidis, et ETK paneb oma kliente ebaeetiliselt sundolukorda - teiste poekettide kliendikaartide puhul sellist sundi ei rakendata. Ta lisas, et arutas juhtunut ka oma sõpruskonnas ja leiti, et ETK seesugune käitumine oma klientidega on väga taunitav ja vajab laiemat avalikku arutelu.

Säästukaart Plussi kasutamise tingimusi selgitas Kasulik.ee-le ETK Finants AS juhatuse esimees Piret Paulus.

Säästukaart Pluss maksmisel kehtivat hinda ei saa tõepoolest teiste maksevahenditega ostu eest tasudes. Selle kohta on olemas info nii meie infomaterjalides, poes, kataloogides ja mujal, kus hinda kuvatakse.

On kahetsusväärne, et kliendile on ilmselt jagatud ebapiisavat informatsiooni Säästukaart Pluss kaardi lepingu sõlmimisel, mistõttu on ilmselt jäänud kliendile ka arusaamatuks ETK Grupi kauplustes toimiv sooduspakkumiste süsteem.

Kindlasti ei vasta tõele, et sularaha või pangakaardiga maksmist ei aktsepteerita. Klient on alati vaba valima, milline on tema makseviis.

Samas tasub tähele panna, et erinevalt kõigist teistest jaekettidest, kus on tavapäraselt üks tava- ja üks soodushind kliendikaardi omanikule, on ETK Grupi kauplustes valitud ja populaarseimatel toodetel tõepoolest kolm hinda:

1. tavahind
2. püsikliendi soodushind
3. kõige soodsam hind, mis kehtib vaid meie enda grupisisest maksekaarti ehk Säästukaart Plussi maksevahendina kasutades.

Kolmas, kõige soodsam hind tuleneb sellest, et kui klient kasutab ostu eest tasudes ETK grupisisest maksekaarti Säästukaart Pluss, ei lisandu ostule sularaha käitlemise ega ka pankade poolt kehtestatud kaartide teenindamise tasu, mis võib küündida sõltuvalt pangakaardi tüübist kuni 1,5%-ni ostusummast. Sel põhjusel oleme oma lojaalsusprogrammi lisanud Säästukaart Plussi kasutajatele täiendava soodustuse, kuna pankadele maksmata teenustasu on võimalik täiendavasse, lõppkliendile suunatud soodustusse ümber arvestada.

Lühidalt kokkuvõttes on kliendil alati võimalik kasutada oma kaarti registreerides püsiklientidele mõeldud soodushinda, nii nagu igal pool mujal jaekettides. Meie eripäraks on veel täiendava võimaliku soodustuse lisandumine juhul, kui klient kasutab meie kui kaupmehe jaoks ilma
lisakuludeta makseviisi Säästukaart Pluss kaarti, mille eest saame kokkuhoitud pankade teenustasude arvelt anda ka täiendavat soodustust.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare