„Kindlasti ei ole olukord normaalne," tunnistab Europarki kommunikatsiooni- ja turundusspetsialist Kristel Seiler. „Oleme probleemist teadlikud, tegeleme selle kõrvaldamisega ja vabandame ebamugavuste pärast, mis tekivad ajutistes parklates eriti kevadtalvisel perioodil. Teostame nendes parklates regulaarselt hooldustöid ja kindlasti teeme seda ka edaspidi."

Seileri kinnitusel ootab praegugi Tartu mnt 1 parklas pinnasetäidise koorem, kuid kahjuks külmunud maa ning lumesula- ja vihmavee rohkuse tõttu on parandustöid keeruline teostada.

„Tartu mnt 1 on ehituseks mõeldud krunt, mida ajutiselt kasutatakse parklana ja seetõttu ei ole sinna võimalik rajada sadevete äravoolu ja asfalti. Maaomanikul on mõistlik lubada inimestel seal siiski parkida, selle asemel, et ehitustegevust ootav plats näiteks taraga sulgeda," lisas Seiler.

Hoolimata kuhjunud ja vajunud pinnasest ja hiigelsuurtest mudalompidest leiab Seiler, et Europarki teenus on odavam, kui linnatänaval parkimine.

„Kuna linnatänaval maksab parkimine ligi 5 eurot tund, on oluliselt odavamad parkimisvõimalused väga heaks alternatiiviks," märkis Seiler. „Lisaks juhime tähelepanu, et Tartu mnt 1 parkla läheduses on Rävala ja Tornimäe parkimismajad, kus kohti jagub, hind on täpselt poole soodsam kui tänaval ja põrand on kindlasti kuiv."

Seileri kinnitusel annab Europark endast vastavalt oludele parima, et ka ajutistes parklates mõistlik kvaliteet tagada.