PAHANE KLIENT: Miks Prisma oma kliente nii alatult mõnitab?

 (59)

PAHANE KLIENT: Miks Prisma oma kliente nii alatult mõnitab?
HinnasiltFoto: Lugeja pilt

Toimetusega võttis ühendust Prisma klient, kes märkas mitmel poe tootel soodushinna värvidesse „riietatud“ hinnasilte, mille kõrval oli täpselt samanumbriline tavahind.

„Kas see on mingi eriline PR-trikk, et tootele pannakse ühtaegu nii soodus- kui täishind ühesuurused? Miks Prisma niiviisi oma kliente nii alatult mõnitab?“ küsib imestunud lugeja.

Prisma turundusjuhi Silver Säga edastusel on tegemist hooletusveaga.

„Eemaldame kauplustes need oranžid sildid, mis seal olema ei peaks. Nimelt need tooted on kuuluvad grillide ja -tarvikute tootegruppi, millele kehtib terve „Osta Ära“ kampaania (15.06-25.06) perioodil 25-protsendine allahindlus, mis arvestatakse hinnasildi hinnast maha kassas. Kuna need tooted olid samas nimekirjas teiste kampaaniatoodetega, trükiti kogemata ka neile toodetele oranžid hinnasildid ning usinad kauplusetöötajad paigaldasid need kohe ka toodete juurde,“ selgitas Säga tekkinud arusaamatust.

Hinnasilt. Foto: Lugeja pilt
Hinnasilt. Foto: Lugeja pilt
Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
79 900€
Tallinn, Korter
275 000€
Tallinn, Korter
165 000€
Tallinn, Korter
93 000€
Tallinn, Korter
Otse omanikult!
161 500€
Tallinn, Korter
325 000€
Tallinn, Korter
126 500€
Tallinn, Korter
Otse omanikult!
72 500€
Tallinn, Korter
116 900€
Tallinn, Korter
112 800€
Jõelähtme vald, Korter

127 800€
Tallinn, Korter
3 843€
Tallinn, Äripind
116 000€
Saue, Korter
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised