Selgus, mis on pissikampaania tegelik eesmärk

 (66)

Selgus, mis on pissikampaania tegelik eesmärk
Foto: Kuvatõmmis

Pissi.ee kampaania osutus tegelikult tähelepanujahiks, millel polnud kampaania sõnumiga vähimatki seost. Kampaania lõpus teatas selle autor reklaamiagentuur Rakett, et siseneb Soome turule, kus kannab nime Rakett Helsinki.

„Kampaania oli väga edukas, koduleht sai üle 20 000 külastuse, 86 erinevast riigist ja lisaks suurele meediahuvile kajastati uudist ka vähemalt kahes välisriigis, Venemaal ja Lätis," ütles agentuuri projektidirektor Paul Liivoja.

Uue esinduse avamisega on Eesti ettevõtjatel nüüd võimalik minna oma kaupadega Soome turule kasutades sealset know-howd Eesti hindadega.

Reklaamiagentuur Rakett on loodud aastal 2003 ning töötab tänaseks kahel põhiturul, Eestis ja Soomes.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
hint.mobile.error_no_name
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised