SmartLynx jättis taaskord reisijad hätta. Eestlased jäeti teadmatuses Sharm El Sheikhis tagasilendu ootama

 (56)
Foto on illustreeriv
Foto on illustreerivFoto: Andres Putting

Täna hommikul kell 07.05 tagasi Eestisse startima pidanud lend lükati edasi, reisijatele öeldi vaid, et tegemist on tehnilise rikkega ja edasi jäeti teadmatusse.

"Järjekordne SmartLynxi reis, sel korral Sharm El Sheikhist, on tehnilistel põhjustel viibinud. Lend pidi väljuma 07:05, inimesed ootasid tükk aega lennuki juures bussides, lapsed nutsid," kirjeldas üks reisija.

"Tekib küsimus, miks hakatakse lennuki tehnilist seisukorda hindama alles siis,kui inimesi juba lennule viiakse," arutles üks Delfiga ühendust võtnud reisija.

Veel üks ootamisega leppima pidanud reisija sõnas, et reisijad jäeti täielikku infosulgu. "Sharm El Sheiki 07.05 väljuma pidanud lennu reisi reisijad pandi lennujaamas bussi, viidi lennuki juurde, kus inimesed pidid püsti seistes ootama ligi 45 minutit täielikus infosulus. Lõpuks sõidutati meid lennujaama tagasi, aga infot ei jagatud," kirjeldas pahane reisija.

Tallinna Lennujaama lennuinfo kohaselt peaks SmartLynxi lend Sharm El Sheikhist startima 18.35 ja jõudma Eestisse kell 22.00.

Millal on võimalik lennu hilinemise korral saada kompensatsiooni?

Seotud lood:

Kui lend jääb ära või hilineb, on sõitjatel õigus Euroopa Parlamendi ja nõukogu määruse 261/2004 alusel saada 250-600 eurot kompensatsiooni.

"Antud lennu puhul on tegemist lennuga üle 3500km, millest tulenevalt on hüvitise määraks 600 eurot," ütles Flagito OÜ juhatuse liige Sander Potisepp Kasulikule.

Põhilised põhjused lennu hilinemiseks on seotud tehniliste rikete, töötajate haigestumise, ilmast tingitud asjaolude või streikidega. Viimasel kahel puhul ei ole üldjuhul reisijal õigust hüvitist saada.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare