SmartLynx tegi otselennu asemel vahemaandumise Vilniuses ja jättis osa pagasist sihilikult Dubaisse

 (20)
Smartlynx Estonia lennuk
Smartlynx Estonia lennuk.Foto: Andres Putting

26. detsembril Dubaist Tallinnasse naasnud SmartLynxi pardameeskond otsustas osa pagasist maha jätta ning teha raskete ilmaolude tõttu vahepeatuse Vilniuses, et lennukit tankida ja meeskond välja vahetada.

Delfi toimetusega võttis ühendust reisija, kes käis puhkusereisil Dubais. Tagasilend Tallinnasse osutus aga plaanitust pikemaks. „Mind ajendas kirjutama Eestis toimetava SmartLynxi lennukompanii järjekordne äpardus ning hoolimatu suhtumine oma klientidesse. Algas asi sellega, et lennu väljumine hilines ca 30 minutit ning vahetult enne väljalendu teatati reisijatele, et tugeva vastutuule tõttu oleme sunnitud tegema vahemaandumise tankimiseks Vilniuses," kirjutas toimetusele üks pardal viibinud reisija.

Lend Vilniusesse kestis 6 tundi ja 10 minutit. Maandudes Vilniuses teatati salongi personali poolt, et meeskonnal on ka lennutunnid täis saanud ja toimub meeskonna vahetus.

„Kõik see on arusaadav ja aktsepteeritav ning see lisatund, mis ootamise peale kulus, ei olegi märkimist väärt. Maandudes Tallinnas ja oodates oma pagasit, tabas ca kolmandikku reisiseltskonnast halb üllatus - nimelt pagasit ei selle lennuga ei saabunudki. Kuidas on see võimalik otselennul?" küsib üllatunud reisija.

Täites Tallinna lennujuaamas pabereid, mainis kirja saatnud reisija sõnul üks lennukis viibinud ja samuti pagasita jäänud reisija, et tema nägi, kuidas Dubais juba lennukile laaditud kohvrid jälle maha tõsteti. „Ilmselt oli tegu lennufirma otsusega lennuki kaalu vähendada, et jõuaks Vilniusesse, kus saab tankida ja uue meeskonna peale. Miks sellest reisijaid ei teavitatud?" küsib reisija.

Seotud lood:

„Eriti vihaseks teeb lennufirma poolt kasutatav kokkuhoiupoliitika, saata kohvrid tagasi oma järgmise otselennuga Dubai-Tallinn, mis väljub 2. jaanuaril nagu selgus Tallinna lennujaama pagasiteenindusest. See tähendab, et kohvrid jõuavad omanikeni alles 3. või 4. jaanuaril. Kuna tegu oli planeeritud pagasi mahajätmisega, oleks normaalne lennukompanii koheselt hakanud lahendust otsima ja kohvrid kasvõi kullerfirma kätte toimetanud ning need oleksid paari päevaga Eestis olnud. SmartLynx lahendab olukorra ikkagi alati nii, nagu neile soodsam on," pahandab reisija.

Kommenteerib SmartLynxi turundus- ja kommunikatsioonijuht Ilva Priedniece.

Kinnitame, et lend nr MYX562 Dubaist Tallinnasse suunati Vilniusesse tugeva vastutuule tõttu, millest ajendatult tehti tehniline peatus tagamaks lennuki kütusega varustatus. Et selliste ilmastikuoludega Dubaist õhku tõusta otsustati loobuda osa pagasi transpordist sama lennuga. See osa pagasist transporditakse läbi Frankfurdi Tallinnasse 29. detsembri õhtuks eeldatava saabumisajaga kell 17.30. Pagasi toimetab SmartLynx ise kohale kõigi reisijate kodusele aadressile. Tallinna lennujaama kadunud ja leitud asjade laud teavitab sellest reisijaid ka ise. Me tegime kõik endast oleneva, et vältida ebameeldivusi ja täname kõiki reisijaid nende mõistva suhtumise eest.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare