Swedbanki tabas laiaulatuslik rike, kliendid ei saanud pool päeva netipanga teenuseid kasutada

 (75)

Pangaliidu pressiüritus
Foto on illustreeriv.Foto: Andres Putting

Swedbanki netipanga teenused langesid rivist.

Päeva esimeses pooles ei laadinud näiteks pikemat aega ära Swedbanki koduleht. Samuti ei saanud kasutada Swedbanki äppi - sisselogimisel lööb ette veateate "tehniline viga". Kel Swedbanki koduleht ära laadis, siis sedagi väga aeglaselt.

"Tehniliste probleemide tõttu võib hetkel internetipanka sisselogimine ebaõnnestuda. Vabandame võimalike ebamugavuste pärast!" seisab panga kodulehel.

Probleeme kinnitab ka panga infotelefon.

Swedbanki pressiesindaja sõnas Delfile kell 11, et tehnilistest probleemidest ollakse teadlikud ja nendega tegeletakse, kuid ta ei osanud öelda, millal teenused taas korda saavad.

Teenused taastusid pärast kella 12-t.ˇ

Praegu kõik töötab valdavalt tõrgeteta. Lõunaks hakkas olukord lahenema ja viimaste tundide jooksul on vaid üksikutel klientidel esinenud sisselogimisel probleeme.

Loe veel

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare