Taxify karmistas mugavuskategooria autode nõudeid ja tõstis sõiduhinda

 (65)
Taxify
Foto: Rauno Volmar

Taxify andis teada muudatustest oma klientidele mõeldud rakenduses – viibatavate kategooriatega paraneb ülevaade tellitavate autode hindadest ja saabumisajast, Comfort klassi kvaliteedinõuded muutuvad aga rangemaks, et need vastaksid esindusautot soovivate klientide vajadustele.

Selleks, et kliendil oleks erinevate kategooriate hindadest ja auto saabumisajast parem ülevaade, lühendas Taxify info saamiseks vajalikku teekonda viibatavate kategooriate abil.

“Kui varem sai klient igale ikoonile vajutades teada vastava kategooria hinna ja auto saabumisaja, siis nüüd näeb vaid ühele ikoonile vajutades ära iga kategooria hinna koos auto saabumisajaga. Klient saab nii valida endale sobiva kategooria auto, lähtudes oma hetke vajadustest. Igapäevaselt tellitakse enim soodsaid Taxify kategooria autosid, kuid eriliste sündmuste puhul valitakse näiteks Tesla,” selgitas Taxify Eesti tegevjuht Hanno Liiva.

Muudatus nõuab rakenduse uuendamist ja jõuab kõigi klientideni lähinädalatel.

Mugavusklassi ehk Comforti uuenenud valik

Klientidelt kuuldu põhjal ei vastanud Comfort klassi sõidukid alati nende ettekujutusele esindusautost. Tagasiside põhjal tegi Taxify muudatusi klassi jaoks kehtivatele nõuetele, et need klientide ootustega kooskõlla viia.

“Comfort kategooria tellija eeldab vähemalt kõrgema keskklassi autot. Leidsime, et nii mõnedki Eestis populaarsed automudelid ei vasta tähtsale sündmusele tõttava kliendi ootustele. Nõuete tõstmisega koos tõstame 20 sendi võrra starditasu (uus tasu 2.19€) ja 6 sendi võrra kilomeetrihinda (nüüd 45 senti). Püüame pidevalt leida tasakaalupunkti kliendi jaoks sobiliku hinna ja juhi jaoks motiveeriva tasu vahel ning arvestada iga autoklassi kulusid. Comfort klassi kliendi hinnatundlikkus on väiksem kui Taxify kategoorias, seepärast nägime siin potentsiaali juhtide tasu tõsta, ilma et nõudlus oluliselt langeks,” ütles Liiva.

Seotud lood:

Uued nõuded ja hinnad kehtivad alates 9. märtsist.

Taxify tellimine Tallinna lennujaama
Alates 5. märtsist saavad ajutiselt lennujaama reisiterminali ette sõita vaid lepingulised taksod. Taxify juhid võtavad kliente peale asukohta muutnud Kiss & Fly alas. Juhid on muudatusest teadlikud ja võtavad vajadusel kliendiga ühendust, et kokku leppida täpne kohtumispunkt lennujaama parkimisalas.

Meeldetuletus: võimalus enne sõidu algust näha hinda
Planeeritava sõidu hinnavahemiku teadasaamiseks piisab, kui enne sõidu alustamist lisada rakendusse sihtkoha täpne aadress. Rakendus kuvab seejärel ekraanile hinnavahemiku, mis võtab arvesse liikluskoormuse statistikat, optimaalset marsruuti ja teekonna pikkust.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare