Tele 2 kliendid saavad Elisalt ja Telialt ulmelisi pakkumisi

 (78)

Tele 2 kliendid saavad Elisalt ja Telialt ulmelisi pakkumisi
Foto: Tele2

Läinud nädalal teatas Tele 2, et 1. maist muutuvad Tele 2 teenuse kasutamise tingimused. Muudatustega mittenõustumisel annab Tele 2 oma klientidele õiguse sõlmitud liitumisleping ilma leppetrahvi maksmata üles öelda.

Sellisest soovist tuleks Tele 2 teavitada hiljemalt 30. aprilliks.

Toimetuse poole on pöördunud Tele 2 kliendid, kes olla teistelt operaatoritelt superpakkumisi saanud.

Võimalusest probleemivabalt Tele 2 kliendid endale napsata on osavalt kinni hakanud nii Elisa kui Telia, tehes ülemeelitamiseks häid pakkumisi.

Näiteks tõi üks Elisalt pakkumise saanud Tele 2 klient saadud lubaduse: Elisa lubas talle 4 euro eest kuus 1200 minutit-sõnumit ja 15 GB internetti 2-aastase lepinguga.

4 euro eest kuus 1200 minutit-sõnumit ja 15 GB internetti 2-aastase lepinguga.

Elisa suhtekorraldusjuhi Marika Raiski sõnul on Eesti telekomiteenuste turg on juba aastaid olnud äärmiselt konkurentsitihe.

"Kindlasti on sellest kõige enam võitnud just kliendid. Kõik operaatorid näevad väga palju vaeva, et teha nii enda olemasolevatele kui ka uutele klientidele ajaga kõige paremini kaasas käivaid pakkumisi, püüdes vastata iga kliendi personaalsetele vajadustele," selgitas Raiski.

Seotud lood:

Igas kuus liigub operaatorite vahel tuhandeid kliente ning veelgi rohkem muudab oma olemasoleva teenusepakkuja juures enda kasutusel olevat teenuslahendust, ütleb Raiski. "Operaatorite ja klientide vahel liigub igapäevaselt sadu erinevaid pakkumisi ning tavapärasest erinevat tegevust siin kindlasti ei ole," tõrjub Raiski siiski seda, et praegust olukorda kuidagi eriliselt ära kasutatakse.

Ka Telia Tele 2 lepingumuudatuses mingit ebatavalist võimalust kliente tavapärasest lihtsamini juurde võita ei näe, kuid tunnistab, et Tele 2 kliendid on mõnes mõttes sihikul küll.

"Telia pole oma tavapärast müügi- ja pakkumisstrateegiat muutnud ning töö käib tavapärases rütmis. Küll oleme täheldanud, et Tele 2 kliendid pöörduvad ise meie juurde tavapärasest kiiremini tagasi kui varem. Selle põhjused võivad olla erinevad, alates kliendi rahulolust/rahulolematusest ning lõpetades kas või sellega, et varem oli kliendil teenusepakkuja vahetamiseks mõni takistus – näiteks lepingust tulenev tähtaegsus," arutleb Telia meediasuhete juht Raigo Neudorf.

"Samuti on kuulda olnud, et konkurendi uuele arveldussüsteemile üleminek ja sellega kaasnenud sekeldused on mõne kliendi pannud teenusepakkujat vahetama," lisas Neudorf.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare

FORTE TOP

Viimased uudised