Tugev kontroll hirmutab? Eestlased väidetavalt iseteeninduskassasid ei peta

 (3)
Prisma iseteeninduskassa
Prisma iseteeninduskassaFoto: Martin Dremljuga

Kui Suurbritannia iseteeninduskassade kasutajatest tunnistab iga neljas, et on oma elus vähemalt ühe asja poest maksmata kaasa viinud, siis Eesti poodide esindajate sõnul siinsed ostjad agaralt kassasid petta ei proovi.

Rimi avalike suhete juht Katrin Bats ütles Õhtulehele, et poe huvides pole mõistlik tüüpiliste pettuste teemal laiemalt arutleda ja pahatahtlikele ostjatele ideid anda. Nende kassade juures on alati valves teenindaja, kes näeb klientide ostude nimekirja ja saab visata pilgu ka kliendi toimingutele.

Erinevalt Rimist tuleb kliendil Prismas puu-ja juurvilju enne kassasse jõudmist ise kaaluda. "Väga paljudele meie klientidele sobib see lahendus hästi ja nad ei kuritarvita usaldust," ütleb Prisma peremarketi kommunikatsioonijuht Piret Lankots.

Artikkel on refereeritud Õhtulehest.

Väljaaanne The Times kirjutas, et Londoni ülikooli kriminoloogia õppejõu Emmeline Taylori sõnul on poodlejad hakanud massiliselt iseteeninduskassades vassima sellega, mille eest nad maksavad. Kalleid puu- ja juurvilju kaalutakse kõige odavamate pähe. Eriti populaarne on avokaado eest porgandi hinda maksta. Sellest saab pikemalt lugeda Kasuliku hiljutisest artiklist.

Vali pilt või video oma arvutist
Saada vihje siit! Tagasi
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare