1. Reisibüroo nõustab klienti lennundusinfo suhtes kuni lennuki peale minemiseni.

Tavareisijad pole tihti kursis, mis muutusi lennufirma oma tingimustes teeb. Paljud veebis pileti broneerinud inimesed ei pruugi olla kõikidest lennufirma reeglitest teadlikud. Näiteks Lufthansa muutis 2015. aasta suvel oma reegleid pagasi osas, mis tähendab, et odava hinnapaketiga lennupiletitel pole enam juures tasuta ära antavat pagasit. Kes soovib võimalikult odavat piletit, peab pagasist loobuma või selle eest juurde maksma. Reisibüroo töötaja teab kõiki muutusi, näeb, mida lennupileti hind sisaldab, oskab kliendi vajadusest lähtuvalt õige hinna pakkuda ja vastutab edastatud info eest.

Samuti on reisibüroost palju kasu siis, kui puhkusele minek toimub jätkulendude abil ja vahemaandumised või hilinemised on lennugraafiku sassi löönud nii, et järgmisele lennukile enam ei jõua. Siis on 300-pealises hädaliste järjekorras seistes kõige targem helistada reisibüroosse, mis pakub välja edasi lendamise võimalused, kui hakata leti äärde jõudes väsinud lennujaamatöötajaga variante alles otsima.

2. Reisibüroo oskab ennetada paljusid probleeme, mille peale ise ei pruugi tulla.

Reisibüroode sõnul on hämmastav, kui paljud inimesed ei kontrolli enne reisile minemist, kas nende pass või ID-kaart on kehtivad. Paljud avastavad selle alles lennujaamas ning siis on konkreetse lennu peale jõudmine juba võimatu. Reisibüroo tuletab kliendile dokumendi kehtivuse kontrollimise vajadust juba broneerimisel meelde, aitab muuhulgas viisaprobleemide lahendamisel, reisikindlustuse valimisel ja muude sääraste protseduuride tegemisel. Üks levinumaid probleeme, mille peale inimesed ise ei tule, on nimemuutus abiellumisel. Kuna lennupiletil nime muutmine on praktiliselt võimatu, kuulub ka selle probleemi tekkimise ennetamine reisibüroode pädevusse.

3. Reisibüroo on kogu reisi vältel 24h ööpäevas professionaalne partner, kelle poole murede ja küsimustega pöörduda.

Kas kaotasid välisriigis oma lennupiletid? Kas pagas ei ilmunud lennujaama? Kas vulkaanipurse lõi kõik sinu reisiplaanid sassi? Reisibüroo poole saab tekkinud muredega pöörduda eesti keeles ööpäevaringselt ning reisibüroo suudab leida sobivad lahendused. Helistada võib kas või siis, kui väljuva lennu aeg on meelest läinud või on soov seda enne lennujaama siirdumist üle kontrollida.

4. Reisibüroo valdab suures koguses informatsiooni, mida klient reisides vajab.

Kas Singapuri lennujaamas on kahe lennu vahele jääv poolteist tundi piisav? Kas sihtkoha lennujaama on võimalik ratastooli tellida? Kas Sommarlandi veepark on sobilik ka nelja-aastastele lastele? Kas Stockholm-Malmö bussi peale võib koera kaasa võtta? Reisibüroo suudab oma laia partnervõrgustiku abil usaldusväärse info kiiresti kokku koguda ja kliendile edastada.

5. Reisibüroo kasutamine aitab säästa aega.

Hotellide, transpordiküsimuste, ostuvõimaluste, meelelahutuse ja muu säärase info läbi töötamine võib väga palju aega ning sõltub sellest, kui keerulised on su reisiplaanid. Reisibüroo teeb kõike seda sinu eest, arvestades sinu soovide ja vajadustega. Samuti võib näiteks veebist hotelli broneerides juhtuda, et avastad kohale jõudes, et lubatud mõnusa lukshotelli asemel majutatakse sind viiekordsesse igivanasse paneelmajja, kus puudub soe vesi, aga selle asemel on köök täis viiesentimeetriseid prussakaid. Otse veebilehega jagelemise peale lubatud hüvede üle võib minna suur osa kavandatud puhkuseajast. Reisibüroo saab jooksvate probleemide tekkimisel leida palju kiiremini sobiva lahenduse ning sina ei pea selleks ise midagi tegema.

Hea lugeja, jaga antud teemal oma kogemusi! Kumb töötab sinu jaoks paremini, kas reisibüroo kasutamine või reisi omal käel kokkupanek?