Eesti Energia hinnaviga tõi tarbijale üllatusarve. Nördinud klient: see pole normaalne, nad peavad gaasihinna 30 päeva ette teatama!

 (18)
Gaasipliit
GaasipliitFoto: Anni Õnneleid

Eesti Energia klient sai kolmandiku võrra suurema arve, kui ta kodulehelt nähtud hindadest eeldas. Ettevõtte sõnul oli tegu inimliku eksimusega.

Nimelt pakub Eesti Energia klientidele muutuvat gaasipaketti, kus gaasi maksumus sõltub maailmaturu hindadest. Nördinud Eesti Energia klient Robert (nimi muudetud) räägib aga, kuidas jaanuarikuu hinna lahtris seisis üks hind, kuid temale tuli kallima hinnaga arve.

"Neil on kodulehel üleval gaasi muutuva paketi hind, mida näeb ainult sisse logides, aga klientidele kirjutavad nad suuremaid arveid," ütles ta. Mees edastas ka fotod oma arvest ja reedel nähtud hindadest.


Eesti Energia kodulehel oli märgitud jaanuarikuu hinnaks 0,238 eurot kuupmeetri kohta, ent Robert sai arve, kus arvestati hinda 0,31 eurot kuupmeetri kohta. Mõlemad ilma käibemaksuta.

"Kui neile helistasin, siis klienditeenindus teatas mulle, et nende kodulehe hinnakirjas on viga ja arvel olev summa on õige. Kusjuures, vastavalt lepingule peavad nad oma kodulehe kaudu hinna ette teatama 30 päeva! Minu arust see ei ole normaalne!" on Robert olukorrast nördinud.

Miks kuvati kodulehel vale hinda? Kas hinnavahe ei tehta kliendi kasuks? Kasuliku toimetus edastas need küsimused Eesti Energiale.

Seotud lood:

Eesti Energia klienditeenuste kommunikatsioonijuht Lilian Tivase kinnitab, et EE kodulehel olid ajutiselt kuvatud valed gaasi muutuva paketi hinnad. "Eksitus oli põhjustatud inimlikust kommunikatsiooniveast. Tänaseks on hinnakiri kodulehel ära parandatud ja ka märtsikuu hinnad liastud," ütles ta.

Tivas tänab klienti tähelepanelikkuse eest ja vabandab tekkinud ebamugavuste pärast.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias