Lugeja: see on juba teine kord, kui Omniva teatised kohale ei jõua, kuidas ma peaksin oma pakid tulevikus kätte saama?

 (65)
Anna teada oma kogemusest seoses Omniva pakiteatistega kasulik@delfi.ee!
Omniva sorteerimiskeskus
Omniva sorteerimiskeskusFoto: Madis Veltman

Kasulikule kirjutas lugeja, kelles tekitab nördimust tõik, et viimased kaks Omniva pakiteatist ei ole temani jõudnud, ehkki kõik tema pakid on tellitud kontorisse, kust need kaduma ei saa minna. Omniva sõnul on tegemist ilmselt inimliku eksitusega.

Toimetusele kirja saatnud lugeja sõnul on ta viimase kahe välismaalt saabunud paki puhul pannud tähele, et tema pakiteatised ei jõua kohale, kuigi ta tellib need enda kontorisse, kus ei ole kohale toodud teatistel võimalik kaduma minna, sest need antakse alati sekretäri turvalistesse kätesse.

Kuna üks pakk saadeti Euroopast teele jälgimiskoodiga, kontrollis lugeja selle teekonda internetis ning nägi, et pakk on juba mõnd aega istunud Omniva postkontoris. Minnes sinna pakile järele, uuris ta ka ühe teise paki kohta, mis oleks pidanud juba ammu kohale jõudma, ning selgus, et see pakk oli seal samuti juba nädalaid olnud, ehkki teatist saabumise kohta ei tulnud.

Lugeja soovib teada, kas Omnivalt võibki sellist praktikat tulevikus oodata ning pakiteatised jäävad mingil kindlal põhjusel inimesteni tulemata.

Omniva kommunikatsioonispetsialist Mattias Kaivi sõnul mingit kasvavat tendentsi selle osas, nagu oleks inimestel järjest enam probleeme oma pakiteatiste kättesaamisega, märgata ei ole. Tema hinnangul on pigem tegemist erandjuhtudega ning põhjuseid, miks pakiteatis inimeseni ei jõua, võib olla mitmeid.

Seotud lood:

Ka konkreetsel juhul trükiti Kaivu kinnitusel kliendi teatis Tallinnas välja samal päeval, mil saadetis kohale jõudis. "Teatised viiakse kliendile trükkimise päevale järgneval tööpäeval. Juhin tähelepanu ka sellele, et kui saadetise peale on saatja poolt lisatud ka saaja kontakttelefon, siis peale saadetise postiasutusesse jõudmist saadetakse kliendile automaatne sms-teavitus, mis aitab sarnaseid kahetsusväärseid juhtumeid üldsegi vältida," ütles Kaiv.

"Paraku antud saadetisel telefoninumber puudus ning kuna pakiteatiste näol on tegemist lihtsaadetistega, siis pole nende teekond kahjuks ka jälgitav." Kaivi sõnul on nad tänaseks suhelnud aadressi teenindava kirjakandjaga, kes kinnitas, et kogu konkreetsesse kontorisse saabunud posti (k.a teatised) on ta kindlasti üle andnud administraatorile.

"Tõenäoliselt on probleem tekkinud jõulueelse koormuse ajal tehtud inimlikust eksimusest. Palun ettevõtte eksimuse eest Omniva nimel kliendi ees siiralt vabandust ning kinnitan, et teeme omalt poolt kõik, et tulevikus sellised juhtumid ei korduks. Edaspidi soovitame aga kõikidele pakisaatjatele kiiruse huvides lisada ka saaja telefoninumber."

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias