Nördinud klient: miks ei suuda Telia oma tehnikute tööaega tunni täpsusega planeerida?

 (80)
Telia
Foto: Madis Veltman

Telia klient ei mõista, miks pakutakse tehniku visiidi ajaks ebamäärane ajavahemik 12.30-16.30, kui samal ajal konkurendid suudavad oma tööd tunni täpsusega planeerida.

"Miks saadab Telia oma klientidele seadistustöödeks kirja, et tulevad ajavahemikul kell 12.30-16.30? Teised teenuste pakkujad suudavad küll oma tööd tunni täpsusega planeerida. Ei ole ju tööinimesel võimalik pool päeva kodus passida!" pahandab lugeja.

Vastab Telia meediasuhete juht Raigo Neudorf.

Püüame alati kliendile pakkuda võimalikult täpse aja. Paraku on tehniku visiidiks kuluvat reaalset aega väga raske ette hinnata, kuna see sõltub konkreetsest hoonest ja kohapealsest sisevõrgu lahendusest ning loomulikult ka kliendi enda soovidest ja juhendamise vajadusest.

Seega on tunni täpsusega visiidi aega planeerida keeruline ja nii lubamegi klientidele ajavahemikku, millal tehnik tema juurde jõuab ja soovitud tööd teostab.

Leiame, et see on parem lahendus, kui pakkuda lühemat ning täpse algusajaga visiiti, mida on raske hiljem tegelikkuses tagada ning mille tulemusena võib juhtuda, et tehnik ei jõua kliendi poolt soovitud mahus töid selle aja jooksul teostada.

See lööks lisaks konkreetsele kliendile sassi ka kõikide järgmiste klientide plaanid. Kliendile välja pakutud ajavahemiku pikkus sõltub konkreetsest tööliigist ja tehnoloogiast, millega seoses tehnik klienti külastab.

Saada vihje, foto või video!
Saada vihje
Jälgi meid sotsiaalmeedias