"Üleeile sai mul lõplikult kõrini sellisest teenusepakkujast nagu TelliToit OÜ. Minu kannatus katkes ja otsustasin nüüd asja suure kella külge panna," alustas klient oma pöördumist.
"Kui antud firma oma tööd alustas, siis oli kõik väga tore. Toit jõudis alati kiiresti kohale, oli soe ja maitsev. Mingi aja pärast aga asi muutus. Ilmselt avastati, et väga kaval on ühe sõiduga teenindada mitu klienti – korraga võetakse nüüd toit peale reeglina kahest või kolmest toidukohast ning siis viiakse klientidele laiali," kirjutas klient.
"See tähendab aga enamajaolt asjaolu, et mõnes toidukohas ootab kuller päris kaua aega, millal toidu kätte saab ja klient, kelle toit võeti peale esimesena, võib olla üsna kindel, et ta saab maha jahtunud roa. Asja teeb irooniliseks see, et vaatamata mitme kliendi korraga teenindamisele peab iga klient maksma ikkagi transpordi eest täishinna," kirjeldab klient TelliToit OÜ tööd.
"Minuga on seda korduvalt juhtunud, et toit jõuab minuni kohutavalt pika ooteajaga ja on saabudes täiesti maha jahtunud. Mõne roa saab ise kodus uuesti üles soojendada, aga enamik roogasid on sellised, mida enam soojendada ei anna ja raisus on nii toit, raha kui ka hea tuju," seletab klient.
"20. aprillil tellisin toidukohast sooja suši. Toidukoha ja minu kodu vahemaa on Delfi kaardi järgi 1,27 kilomeetrit ja selle maa läbimiseks kulub autoga aega kaks minutit. Olgu, arvestame sinna sisse ka fooride taga ootamise ja trepist üles tulemise, seega maksimaalselt neli minutit. Minu toit võeti toidukohast peale ja pärast seda seisis kullerauto mingis täiesti ebaloomulikus kohas umbes 15 minutit, siis liikus natuke ja jõudis minuni sel hetkel, kui minu toit oli autos olnud üle 20 minuti," jutustab lugeja.
”Minu toit võeti toidukohast peale ja pärast seda seisis kullerauto mingis täiesti ebaloomulikus kohas umbes 15 minutit!
Klient
"Kirjutasin oma murest TelliToidu Facebooki lehele. Täiesti mõttetu on püüda firmaga midagi arutada, sest iga kord, kui nende poole pöördun, püüavad nad kõigepealt jätta õhku võimaluse, et toidu maha jahtumises on süüdi toidukoht ja seejärel otsivad mingi rumala vabanduse, et mitte ise asja eest vastutada," lisab pettunud klient.